اموزش  جامع اینستاگرام

اموزش جامع اینستاگرام

اموزش 0 تا 100 اینستاگرام از نصب تا کسب درامد میلیون در ماه
اموزش  جامع اینستاگرام

اموزش جامع اینستاگرام

اموزش 0 تا 100 اینستاگرام از نصب تا کسب درامد میلیون در ماه

کسب درامد از طریق اینستاگرام (اموزش جامع 0 تا 100)


چگونه می توان از طریق اینستاگرام درآمد کسب کرد

 در اینجا 9 ایده مختلف برای جویدن وجود دارد



ما در دنیای فناوری زندگی می کنیم ، جایی که رسانه های اجتماعی به بخشی اساسی از زندگی بشر تبدیل شده اند و با جدیدترین ابزارها و دستگاه ها ، در هر کجای دنیا که باشید می توانید با کمترین هزینه و یا بدون هزینه به راحتی به وب دسترسی داشته باشید. در قرن بیستم ، مردم امروزه به نوعی در معرض اینترنت قرار نمی گرفتند و رسانه های اجتماعی به راحتی وجود نداشتند. با این حال ، در دوره مدرن امروز ، این سیستم عامل های رسانه های اجتماعی به طرز باورنکردنی رشد کرده اند ، تعداد زیادی از افراد به آن پیوسته اند و همچنین تعداد افرادی که از آنها سود می برند نیز می باشند. چگونه می توان از طریق اینستاگرام درآمد کسب کرد موضوعی است که به معنای واقعی کلمه تا چند سال گذشته نمی توانستم در مورد آن وبلاگ داشته باشم به دلیل این پیشینه تاریخی.

اینستاگرام رشد کرده و به راهی پیشگامانه برای تجارت الکترونیکی تبدیل شده است. ما اینستاگرام را ربوده و آن را تغییر داده ایم دقیقاً مانند تغییر فیس بوک ، توییتر ، LinkedIn و غیره. کسانی که "آن را دریافت می کنند" کسانی هستند که سود می برند.

با هدف چگونگی کسب درآمد در اینستاگرام ، همه چیز از درک دامنه بزرگ دامنه آن شروع می شود:

اینستاگرام 2019 چند کاربر دارد

اینستاگرام از تعداد سرسام آور کاربران برخوردار است ، و با بیش از 1 میلیارد کاربر ماهانه ، از جمله مشاغل بزرگ مشاغل بزرگ ، صاحبان مشاغل کوچک و متوسط ​​، کارآفرینان تازه کار ، افراد مشهور ، دانش آموزان دبیرستان یا دانشگاه ، والدین ، ​​ورزشکاران ، راحت می نشیند ، پایان آن وجود ندارد! 70.7٪ مشاغل ایالات متحده از اینستاگرام استفاده می کنند. بسیاری از افراد در حال حاضر از استفاده از اینستاگرام سود می برند و برای برخی از آنها در واقع یک حرفه محسوب می شود! به عنوان دومین شبکه اجتماعی بزرگ بعد از فیس بوک (اگر YouTube و رسانه های اجتماعی چینی را شامل نمی شویم) ، دیگر شبکه های اجتماعی را فراموش کنید و بگذارید روی اینستاگرام تمرکز کنیم!

بنابراین ، چگونه می توان به کسب درآمد در اینستاگرام پرداخت؟
حقیقت این است که اگر شما واقعاً آماده سرمایه گذاری و وقت هستید ، سود حاصل از حساب اینستاگرام خود می تواند راحت تر از آن باشد که فکر می کنید ، و خبر خوب این است که شما به دنبال کنندگان گازیلیون نیازی ندارید. این واقعاً به طاقچه شما ، میزان جذب فالوورهای شما و انتخاب کانالهای مختلف بستگی دارد.

بدون صحبت بیشتر ، در اینجا روش های مختلفی برای کسب درآمد در اینستاگرام و تبدیل تصاویر به سود آورده شده است.

حساب اینستاگرام خود را رشد دهید
اولین موارد اول: اگر می خواهید نحوه کسب درآمد در اینستاگرام را بیاموزید ، ابتدا باید یاد بگیرید که چگونه پروفایل اینستاگرام خود را تبلیغ کرده و فالوورها را به حساب خود جذب کنید. اگرچه این یک روش مستقیم برای کسب درآمد از حساب شما نیست ، اما مطمئناً به شما کمک می کند و در دراز مدت به سود شما کمک می کند. دلیل این امر این است که اکثر مارک ها دوست دارند با حساب های فعال و درگیر کننده ای کار کنند که از دنبال کنندگان خوبی برخوردار هستند و می توانند محصولات خود را به طور رضایت بخشی به بازار عرضه کنند و تعداد فالوئرهای شما با بازاریابی موفق اینستاگرام رابطه مستقیم دارد. بنابراین ، هرچه تعداد فالوورهای شما بیشتر باشد ، افراد بیشتری پست ها و محتوای شما را می بینند و این امکان را برای شما فراهم می کند که این بازدیدها را به فروش برند خود یا هر شرکتی که از طرف آن کار می کنید تبدیل کنید.


بنابراین ، نحوه کسب درآمد در اینستاگرام ابتدا با شروع رشد حساب کاربری شما انجام می شود ، و همانطور که قبلاً گفتم ، شما برای شروع به یک میلیون دنبال کننده احتیاج ندارید ، چه چند صد نفر یا چند هزار دنبال کننده داشته باشید ، همه چیز بر شما بستگی دارد.

چگونه حساب اینستاگرام خود را رشد دهیم؟
بیوگرافی خود را با جزئیات مناسب تکمیل کنید
ارسال تصاویر با کیفیت بالا به طور مکرر
از بسیاری از هشتگ های مرتبط در پست ها استفاده کنید
هدایای میزبان
با پسندیدن پست ها و ارسال نظرات با پیروان و مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کنید.
نکته آخر برای گسترش مخاطبان خود در اینستاگرام بسیار مهم است. درگیر شدن با پست های اصلی می تواند کاربران را وادار کند صفحه شما را بررسی کرده و احتمالاً آنها را به مشتری بالقوه تبدیل کنند. وقتی به مرور زمان رشد اعداد را مشاهده می کنید ، این کار را انجام دهید و صبور باشید.

بیایید به روش های دیگری برویم که از طریق آنها می توانید از حساب اینستاگرام خود درآمدزایی کنید.

قبل از آن: شما می خواهید حساب Instagram خود را تأیید کنید

اینفلوئنسر مارکتینگ در اینستاگرام
تأثیرگذار بودن به معنای این است که به دلیل وضعیت خود و اعتمادی که با حضور آنلاین خود ایجاد کرده اید ، می توانید بر مخاطبان خود "تأثیر" بگذارید و نظر آنها را درباره روندها و محصولات تحت تأثیر قرار دهید.

به عنوان یک تأثیرگذار ، می توانید برای تبلیغ محصولات یا خدمات آنها با شرکت ها همکاری کنید. اکثر مارک ها به دلیل مزایای زیادی که از تبلیغات اینستاگرام دارند ، دوست دارند با اینفلوئنسرها کار کنند تا بتوانند محصولات خود را به جای پست اجتماعی dfirect با تبلیغات مالی تبلیغ کنند.

یک پست حمایت شده یک پست یا داستان است که یک محصول ، خدمات یا مارک تجاری را به نمایش می گذارد ، و هشتگ های مارک دار برای محصول از نظر نمایش ، URL ها و زیرنویس ها دنبال می شوند. تأثیرگذاران از به اشتراک گذاشتن این پست های حمایت شده درآمد کسب می کنند. در یک نظرسنجی اخیر از 5،000 تأثیرگذار ، حدود 42٪ گفتند که هر پست 200 تا 400 دلار دریافت می کنند. مقدار زیادی پول پرداخت می شود
o تأثیرگذاران برتر برای هر پست تبلیغاتی که در اینستاگرام منتشر می کنند.

بنابراین ، طاقچه ای متناسب با سبک زندگی و متناسب با تصویر شخصی خود انتخاب کنید ، مخاطب هدفمند داشته باشید و محتوای اصلی ایجاد کنید. اکثر حامیان مالی به هیچ نوع سفیرگری برای اینفلوئنسرها نیازی ندارند و اگر تعداد زیادی دنبال کننده داشته باشید ، حتی ممکن است برخی از آنها با شما تماس بگیرند. اگر در یافتن حامی مالی مشکل دارید ، چندین انجمن آنلاین وجود دارد که می توانید برای سهولت یافتن حامیان مالی از جمله Heartbeat ، Shoutcart ، TapInfluence ، iFluenze به آنها بپیوندید و این لیست همچنان ادامه دارد.

بازاریابی وابسته در اینستاگرام

این موضوع تا حدودی به بازاریابی اینفلوئنسر نزدیک است اما بر خلاف اینفلوئنسرها ، شرکت های وابسته بیشتر به مارک تجاری متعهد هستند ، یعنی آنها بر روی فروش و نه فقط تبلیغات یا انتشار اخبار در مورد نام تجاری متمرکز هستند و برای هر فروش کمیسیونی در نظر گرفته شده است. هر زمان که محصولی را به عنوان شرکت وابسته می فروشید ، کمیسیون دریافت می کنید.

به عنوان یک شرکت وابسته ، یک URL منحصر به فرد به شما ارائه می شود ، این همان چیزی است که برنامه وابسته برای ردیابی تعداد افرادی که روی پیوند منحصر به فرد شما کلیک می کنند در نهایت از سایت خرید می کنند و بنابراین نحوه دریافت پورسانت خود ، به شما کمک می کند. این پیوندها یا کدهای تبلیغاتی لینک مستقیم به خرید محصول هستند. این واقعیت که اینستاگرام لینک های قابل کلیک در هرجای خارج از بیوگرافی شما را تأیید نمی کند ، برای بازاریابی شرکت های تبلیغاتی مهم است ، کدهای تبلیغاتی را به عنوان بهترین گزینه برای شرکتهای وابسته باقی می گذارید ، زیرا آنها به راحتی می توانند به پست ها و داستان های Instagram شما اضافه شوند (برای برخی از اینجا را ببینید از بهترین نمونه های Instagram Stories برای تقلید!). به این ترتیب ، مشتریان بالقوه فقط در هنگام پرداخت باید کد تبلیغاتی شما را وارد کنند تا هزینه کارمزد خود را در اختیار شما قرار دهند ، همچنین مشتری در محصول تخفیف می گیرد.


شما باید سفارشی کردن پیوند منحصر به فرد خود که تبلیغات پیشنهادی وابسته خاص شما را ایجاد می کند و مشتری پسندتر باشد ، از یک Shortener URL استفاده کنید ، زیرا آنها واقعاً بزرگ و طولانی به نظر می رسند.

چندین برنامه وابسته وجود دارد که توسط بازرگانان آنلاین ارائه می شود و می توانید در آنها ثبت نام کنید. شما می توانید جوامع مختلف آنلاین را جستجو کنید تا برنامه های وابسته متناسب با شما را پیدا کنید. تعدادی از این انجمن ها عبارتند از: ClickBank ، RewardsStyle و مشاغل تجاری Amazon's Affiliate Program برای ذکر چند مورد.

عکس های خود را در اینستاگرام بفروشید
تمرکز اصلی اینستاگرام محتوای تصویری است. بنابراین ، عکسهای با کیفیت و اصلی بسیاری از خریداران را به خود جلب می کند. اینها شامل تصاویر هنری ساده ، فیلم ها و انیمیشن ها ، نقاشی ها ، تصاویر ، عکس های سلفی و هر شکل محتوای تصویری دیگر است.

اگر عکاسی علت اینستاگرام شما باشد ، کانال های مختلفی برای فروش تصاویر و عکس های سهام شما وجود دارد. بازارهایی مانند Twenty20 ، 500px یا Foap Community همه راهی هستند که در آنها امکان بازاریابی تصاویر و تصاویر سهام شما در اینستاگرام وجود دارد. سپس به این تصاویر مجوز داده می شود (حتماً شرایط و ضوابط آنها را بخوانید!).

بنابراین ، اگر عاشق عکاسی هستید ، این یک روش عالی برای فروش کار خود و کسب درآمد از طریق اینستاگرام است. تصاویر خود را با زیرنویس و هشتگ های برجسته ارسال کنید ، علامت های آبی سفارشی به تصاویر خود اضافه کنید و جزئیات عکس را لیست کنید تا خریداران احتمالی را تسخیر کنید. در بازار کاوش کنید تا بدانید چه چیزی برای شما بهتر است.

حتی اگر یک عکاس حرفه ای نیستید ، اگر می توانید یاد بگیرید چگونه یک حرفه ای عکس های اینستاگرام را ویرایش کنید ، ممکن است تعجب کنید که چگونه کار شما قابل فروش است!

حساب اینستاگرام خود را بفروشید

بسیاری از افراد در تجارت تجارت حساب های تأیید شده اینستاگرام برای پول هستند ، احتمالاً به دلیل کافی بودن اینستاگرام و نیاز به وقفه ، یا چندین حساب با فالوور دارند و به دنبال کسب درآمد خوب هستند.

سیستم عامل های آنلاین در دسترس هستند که ممکن است بتوانید حساب اینستاگرام خود را بفروشید ، محبوب ترین آنها از جمله Fame Swap و حساب های ویروسی. نرخ ها برای سیستم عامل ها متفاوت است و شما می توانید برای یافتن بهترین قیمت کاوش کنید و حساب خود را با مبلغ خوبی بفروشید. در مورد این یکی دو بار فکر کنید ، شما هرگز نمی دانید چه زمانی به اینستاگرام خود احتیاج دارید. من همچنین وکیل نیستم ، اما تصور می کنم که این امر نیز نقض توافق کاربر شما با اینستاگرام باشد ، بنابراین با احتیاط قدم بردارید و این کار را با مسئولیت خود انجام دهید!

ترافیک اینستاگرام را به وب سایت خود هدایت کنید

اگر صاحب مشاغل هستید و وب سایتی برای آن تجارت دارید ، اینستاگرام می تواند ابزاری بسیار قدرتمند برای ارتقا آن تجارت باشد. درباره کسب و کار خود آگاهی ایجاد کنید ، تصاویر زیبایی ارسال کنید که می توانند به کسب و کار شما هویت منحصر به فردی بدهند و از آنها برای جذب بازدید کننده به وب سایت خود استفاده کنید.

اگر محتوای شما را مجذوب خود کند ، مخاطب شما دوست دارد درباره کسب و کار شما اطلاعات بیشتری کسب کند ، وب سایت یا وبلاگ خود را با بیوگرافی خود ارتباط برقرار کند و این باعث می شود بازدیدکنندگان شما از وب سایت شما بازدید کنند ، باعث ایجاد آگاهی بیشتر برای محصول شما و در نهایت افزایش تبدیل می شوند. زمان.

تخفیفات و پیشنهادات نیز راهی عالی برای پیشبرد هستند ، زیرا بازاریابی خدمات شما از طریق پیشنهادهای انحصاری نه تنها تبدیل را افزایش می دهد ، بلکه همچنین می تواند تعداد دنبال کنندگان شما را افزایش داده و صفحه شما را با یافتن پیشنهادهای غیرقانونی رشد دهد
در جای دیگر موجود است ، در نتیجه منجر به رشد کلی کسب و کار شما می شود.

همیشه از درج لینک وب سایت خود اطمینان حاصل کنید ، اگر می خواهید این میزان بازدید را داشته باشید و آن فروش را انجام دهید ، این امر بسیار مهم است! در حالی که پست های قابل خرید هنوز برای همه در دسترس نیست ، از ابزارهایی مانند Link My Photos برای ایجاد پیوند وب سایت برای هر یک از عکسهای خود در اینستاگرام استفاده کنید (برای دریافت نیمی از برنامه حق بیمه برای 3 ماه ، از nealschaffer کد کوپن استفاده کنید!).

تجارت خود را در اینستاگرام تبلیغ کنید

بسیاری از صاحبان مشاغل از تمام توان اینستاگرام برای تبلیغ شگرف تجارت خود و بدون نیاز به هزینه زیاد استفاده کرده اند. مهم نیست که چه نوع شغلی را اداره می کنید ، می توان از اینستاگرام برای ارتقا it آن و جذب بیشتر مشاغل شما استفاده کرد. همه اینها فقط بخشی از معادله نحوه کسب درآمد در اینستاگرام است.

افراد توسط انگیزه و آنچه می بینند هدایت می شوند و از آنجا که اینستاگرام بر اساس محتوای تصویری است ، جذب این مخاطب و مشتریان بالقوه شما با استفاده از این ابزار نوآورانه آسان تر می شود.

سرعت رشد تجارت شما به کیفیت محتوایی که بارگذاری می کنید بستگی خواهد داشت. نکته اصلی در این امر ، بیرون آوردن جذابیت محصول شما از طریق عکس ها ، فیلم ها و مطالب است. شما می توانید برای یک حساب کاربری ثبت نام کنید و هزینه تبلیغات اسپانسر شده توسط اینستاگرام را بپردازید ، یا حتی برای داشتن آگاهی و تعامل بیشتر برای کسب و کار خود روابط مشترکی با تأثیرگذاران ایجاد کنید.

این به رشد کلی برند شما کمک می کند و به کسب و کار شما شهرت خوب و خوبی می بخشد. اگر می توانید به این هدف برسید ، انجام آن فروش به تلاش کمتری نیاز دارد.

فروش یک محصول در اینستاگرام

شما می توانید از نمایه اینستاگرام خود برای فروش محصولات ، چه یک محصول فیزیکی یا دیجیتالی ، یا یک سرویس آنلاین استفاده کنید. اگر در مورد محصول آگاهی خوبی ایجاد کرده اید و از دامنه خوبی نیز برخوردار هستید ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که تجارت خود را رونق بخشیده و در حالی که تماشا می کنید مردم کالاهای شما را خریداری می کنند ، آرام بنشینید.

اینستاگرام یک روش بسیار مقرون به صرفه و مناسب برای خرید و فروش ارائه کرده است و استفاده از این عامل کار چندان دشواری نیست. نام خوبی برای برند خود بسازید و هنگامی که به سطح اطمینان خاصی رسیدید ، حتی ممکن است مردم محصولات شما را به دیگران توصیه کنند.

چندین کارآفرین وجود دارد که تجارت خود را با اینستاگرام آغاز کرده اند و بسیاری از آنها سود زیادی می برند و راحت روی یک جریان نقدی ثابت می نشینند.

Dropshipping به کاربران اینستاگرام
مفهوم dropshipping این است که یک صاحب مشاغل می تواند یک فروشگاه داشته باشد بدون اینکه واقعاً به فروشگاه فیزیکی احتیاج داشته باشد. بله ، کنایه آمیز است اما این مدل انقلابی در بازار مدرن ایجاد کرده است. شما فقط به یک تأمین کننده نیاز دارید که مستقیماً محصولات شما را از انبار خود به مشتریان شما تحویل دهد و در نتیجه نیازی به موجودی کالاهای پر هزینه نداشته باشید.

این اصول همان فروش یک محصول را دارد ، اما در این حالت شما نیازی به ذخیره کالا یا کالایی نخواهید داشت و این کار را برای صاحبان مشاغل و کارآفرینان بسیار مناسب می کند.

سیستم عامل های تجارت الکترونیکی مختلفی وجود دارد که امکان راه اندازی فروشگاه dropshipping وجود دارد ، بیشتر آنها با یک برنامه رایگان ارائه می شوند. موارد بسیار محبوب از جمله Shopify و Oberlo. شما باید یک جایگاه تجاری پیدا کنید و بازار محصول را آزمایش کنید تا ببینید چه چیزی فروش بهتری دارد. این یک وسیله بسیار ارزان برای داشتن یک کسب و کار است زیرا برای شروع فروش به مقدار زیادی پول نیاز ندارید. اگر به دنبال ایده هستید ، این سیستم عامل انتقال از چین را بررسی کنید.

بسیاری از صاحبان مشاغل و کارآفرینان هستند که از طریق dropshipping ، یک محصول واقعی از محیط امروزی فناوری متصل ، زندگی خود را به درستی انجام می دهند.

مدل کسب و کار dropshipping ابزاری آوانگارد برای تجارت الکترونیکی است که به راحتی می تواند با اینستاگرام کار کند و در صورت تلاش و تعهد مناسب ، می تواند به شما کمک کند از اینستاگرام سود کسب کنید.

اینستاگرام دنیای امکاناتی را برای تجارت الکترونیکی ایجاد کرده است و اکثریت قریب به اتفاق کارآفرینان وارد این کانال شده اند. نحوه کسب درآمد در اینستاگرام به استراتژی ها و تکنیک هایی که به کار می برید بستگی دارد و نکته خوب در مورد کسب درآمد در اینستاگرام این است که یک کانال لزوماً کانال دیگر را لغو نمی کند. می توانید به چندین روش مختلف سرمایه گذاری کنید.

از کارآفرینان آنلاین موفق بیاموزید و صبور باشید ، مطمئناً قبل از شروع به کسب درآمد زمان می برد. بنابراین به آنجا بروید و شروع به ساختن امپراتوری خود کنید. دیگر از نحوه درآمدزایی در اینستاگرام نپرسید و شروع به کسب درآمد کنید!





اموزش  کامل  اینستاگرام  0 تا  100 


نحوه استفاده از تنظیمات حریم خصوصی اینستاگرام



اینستاگرام داده های موقعیت مکانی و سایر اطلاعات شما را با فیس بوک به اشتراک می گذارد. این مراحل میزان اشتراک گذاری را محدود می کند.


    

تصویری از برنامه اینستاگرام در تلفن همراه. تنظیم تنظیمات حریم خصوصی اینستاگرام یک روش آسان برای حفظ امنیت آنلاین است.

اگر کاربر اینستاگرام باشید ، احتمالاً پلتفرم اجتماعی چیزهای زیادی در مورد شما می داند و اطلاعات شما را به شرکت اصلی خود ، فیس بوک می رساند. این دو سیستم عامل از زیرساخت ، فناوری و داده های کاربر استفاده می کنند. اطلاعات شخصی شما به شرکت کمک می کند تا عملکرد خدمات را ساده کند. فیس بوک همچنین از داده های جمع آوری شده از طریق اینستاگرام ، مانند افرادی که دنبال می کنید و اطلاعات مکان ، برای تبلیغات هدفمند و سایر اهداف تجاری استفاده می کند.


اطلاعات بیشتر در مورد حریم خصوصی


نحوه استفاده از تنظیمات حریم خصوصی فیس بوک

نحوه استفاده از تنظیمات حریم خصوصی Google


چگونه گفتار متنفر ، کلاهبرداری و کلیپ های خشونت آمیز را از اخبار اجتماعی خود فیلتر کنیم

راهنمای امنیت و حریم خصوصی دیجیتال


اینستاگرام نسبت به فیس بوک کنترل حریم خصوصی کمتری دارد ، اما اگر بخواهید از اطلاعات شخصی خود محافظت کنید تنظیماتی وجود دارد که می توانید آنها را تنظیم کنید. نمی توانید داده های جمع آوری شده توسط اینستاگرام را از شرکت مادر خود دور نگه دارید. اما می توانید دسترسی برنامه به اطلاعات مکان را محدود کنید. اینستاگرام همچنین به شما امکان می دهد پست های خود را به مخاطبان محدودی محدود کنید ، برخی از تبلیغات هدفمند را تنظیم کرده و چند کار دیگر انجام دهید.



اکثر کاربران از طریق برنامه به اینستاگرام دسترسی پیدا می کنند ، اما برخی از تنظیمات حریم خصوصی پلت فرم فقط هنگام ورود به سیستم با استفاده از مرورگر قابل دسترسی هستند.


یک طرح حریم خصوصی شخصی دریافت کنید



با ردیابی محدود به صورت آنلاین مرور کنید ، از کلاهبرداری خودداری کنید و با CR Security Planner از جلوگیری از سرقت هویت کمک کنید.

الان شروع کن

از امتیازات موقعیت مکانی اینستاگرام استفاده کنید



با دسترسی اینستاگرام به محل زندگی به شما امکان می دهد پست های خود را با موقعیت مکانی خود تگ کنید ، این امر می تواند هنگام ارسال عکس های تعطیلات ، حسادتهای مناسب پیروان شما را ایجاد کند. وقتی از برگه کاوش استفاده می کنید ، به شما امکان می دهد پست های افراد غیر از افرادی را که دنبال می کنید مرور کنید ، از داده های مکان می توان برای نشان دادن محتوای مرتبط تر به شما استفاده کرد.




اما از داده های موقعیت مکانی شما می توان برای متناسب سازی تبلیغات با شما و نه فقط در اینستاگرام استفاده کرد - داده ها به نمایه فیس بوک شما متصل هستند. اگر با این کار راحت نیستید ، به راحتی می توانید دسترسی برنامه به GPS دستگاه خود را خاموش کنید. اگر می خواهید پست ها را برچسب گذاری کنید ، یا می توانید مکان خود را به صورت دستی وارد کنید ، همیشه می توانید بعداً آن را دوباره روشن کنید.




فیس بوک و اینستاگرام همچنان می توانند با استفاده از سایر اطلاعات ، از جمله آدرس IP و اتصال WiFi ، مکان شما را بیاموزند ، اما لغو مجوزهای GPS صحت داده های تحویل داده شده را محدود می کند.



در iPhone: به تنظیمات تلفن> حریم خصوصی> خدمات موقعیت مکانی> نمایش مشخصات عمومی> هرگز بروید.


در تلفن Android: به تنظیمات تلفن> موقعیت مکانی> دسترسی برنامه به موقعیت مکانی> اینستاگرام> انکار بروید. (این دستورالعمل ها برای Google Pixel است ؛ ممکن است در بعضی از دستگاه ها کمی متفاوت باشد. در سایر نسخه های Android ، تنظیمات موقعیت مکانی گاهی اوقات در منوی "مجوزها" قرار دارند.)



پست ها را بین خود و دوستان خود نگه دارید



به طور پیش فرض ، اینستاگرام حساب شما را برای هر کسی که از برنامه استفاده می کند قابل مشاهده می کند. اما می توانید حساب خود را خصوصی کنید. سپس افراد قبل از اینکه بتوانند پست ها و فیلم های شما را ببینند ، باید برای پیگیری شما درخواستی ارسال کنند.



اینستاگرام می گوید که روشن کردن تنظیمات بر کسی که قبلاً شما را دنبال می کند تأثیری نخواهد داشت. آنها همچنان می توانند پیام های شما را ببینند.



در برنامه: با کلیک روی نماد در پایین سمت چپ به نمایه خود بروید> منوی سمت راست بالا> تنظیمات> حریم خصوصی> روشن کردن دکمه "حساب خصوصی" را باز کنید.



تبلیغاتی را که در برخی موضوعات مشاهده می کنید محدود کنید



مانند اکثر وب سایت های رسانه های اجتماعی ، اینستاگرام با تبلیغات کار می کند و هیچ راهی برای جلوگیری از آنها وجود ندارد. اگرچه می توانید از تبلیغات در چند موضوع انتخابی خودداری کنید. به منوی تنظیمات برگزیده موضوع تبلیغ بروید ، و می توانید به اینستاگرام بگویید که می خواهید کمتر مربوط به مشروبات الکلی ، والدین ، ​​حیوانات خانگی ، مسائل اجتماعی ، انتخابات و سیاست باشد. تنظیمات مشابه را در حساب های فیس بوک خواهید یافت. در هر دو مورد ، این شرکت تضمین نمی کند که شما تبلیغات مربوط به این موضوعات را به طور کامل نخواهید دید ، اما شاید ارزش آن را داشته باشد که امتحان کنید.



این تنظیمات برای محافظت از حریم خصوصی شما کار چندانی نخواهد داشت ، اما روشهایی وجود دارد که می توانید تغذیه شبکه های اجتماعی خود را برای یک تجربه سالم و دلپذیر تنظیم کنید.


در اینستاگرام: با کلیک روی نماد در پایین سمت چپ به نمایه خود بروید> منوی سمت راست بالا> تنظیمات> تبلیغات> تنظیمات برگزیده مبحث آگهی را باز کنید> روی موضوعی که می خواهید از آن جلوگیری کنید ضربه بزنید> ذخیره.



تبلیغات را کمی کمتر شخصی کنید


گذشته از تنظیمات ذکر شده در بالا ، اینستاگرام به سیستم کنترل هدفمند خود کنترل چندانی به کاربران نمی دهد. اما ابزاری برای محدود کردن نحوه استفاده اینستاگرام از داده های شما برای تبلیغات وجود دارد - اگر می دانید از کجا می توانید آن را پیدا کنید.



این ترفند در اینجا است: شما باید تنظیمات را در فیس بوک تنظیم کنید ، نه در اینستاگرام. به گفته سخنگوی شرکت ، استفانی چان ، هنگامی که این کار را انجام می دهید ، این شرکت تغییرات را در تمام سرویس های خود اعمال می کند تا زمانی که بتواند حساب های مختلف شما را با هم مطابقت دهد.



نمی توانید از تبلیغات هدفمند انتخاب کنید 



r ، اما دو تنظیمات فیس بوک به کنترل آن کمک می کند. یکی مانع از استفاده شرکت از داده های جمع آوری شده از اشخاص ثالث برای تبلیغات می شود ، و دیگری مانع از نمایش تبلیغات فیس بوک در وب سایت های دیگر متعلق به شرکت نیست ، بر اساس فعالیت شما در سرویس های خود فیس بوک.



اگر کاربر فیس بوک نیستید ، راهی برای تنظیم آن تنظیمات وجود ندارد. اما با فرض اینکه شما یک حساب کاربری دارید ، در اینجا نحوه انجام این کار در یک مرورگر آورده شده است. همچنین می توانید آنها را در برنامه موبایل فیس بوک تنظیم کنید.


در رایانه: وارد Facebook شوید> روی پیکان رو به پایین در گوشه بالا سمت راست> تنظیمات و حریم خصوصی> تنظیمات> از منوی سمت چپ ، "تبلیغات"> داده ها> "داده های مربوط به فعالیت خود از شرکا" را انتخاب کنید> تغییر دهید ضامن خاموش سپس همین کار را برای "تبلیغات نمایش داده شده از فیس بوک" انجام دهید.



(فیس بوک در حال به روزرسانی تنظیمات تبلیغاتی خود است. چند مرحله آخر ممکن است در برخی از حساب ها کمی متفاوت باشد ، اما این دستورالعمل ها شما را به هر دو صورت می رسانند.)


از حساب خود در برابر هکرها محافظت کنید


یکی از ساده ترین راه ها برای تقویت امنیت استفاده از احراز هویت چند عاملی (یعنی دو عاملی) است که برای بسیاری از سرویس ها در دسترس است. ممکن است از قبل برای ایمیل یا حساب بانکی خود استفاده کنید.


اگر آن را روشن کنید ، اینستاگرام کدی را برای شما ارسال می کند که هر زمان از یک مرورگر جدید یا دستگاه ناآشنا وارد شوید ، هویت شما را تأیید می کند.



کارشناسان اتفاق نظر دارند که پیام های امنیتی برای تأیید اعتبار چند عاملی ایمن ترین گزینه نیستند و برای یک افزایش بیشتر ، اینستاگرام به شما امکان می دهد با استفاده از برنامه ای روی تلفن خود مانند Google Authenticator یا Duo Mobile ، احراز هویت چند عاملی را نیز تنظیم کنید.


با روشن بودن MFA ، هیچ کس نمی تواند وارد حساب شما شود مگر اینکه به تلفن و رمز ورود شما دسترسی داشته باشد.



در برنامه: با کلیک روی نماد در پایین سمت راست> به نمایه خود بروید> منوی سمت راست بالا> تنظیمات> امنیت> احراز هویت دو عاملی> شروع به کار را باز کنید.


به اشتراک گذاری داده با شرکتهای دیگر را محدود کنید


می توانید اینستاگرام را به برنامه های شخص ثالث مانند VSCO ، Sprout Social و بعدا متصل کنید ، که برخی از آنها برای انجام کارهایی مانند برنامه ریزی پست ها ، ویرایش عکس ها و تجزیه و تحلیل تعاملات پیروان با پست های خود استفاده می کنند.


برنامه های متصل به حساب اینستاگرام شما می توانند به برخی از داده های شما دسترسی داشته باشند. هرچه برنامه های بیشتری را به هم متصل کنید ، در برابر خطرات امنیتی و حفظ حریم خصوصی آسیب پذیرتر خواهید بود. برنامه های شخص ثالث نقش بزرگی در رسوایی کمبریج آنالیتیکا و نشت داده ها داشتند که در نهایت منجر به نابودی شبکه رسانه های اجتماعی گوگل ، + Google شد.




اینستاگرام بررسی نوع داده ها و مجوزهایی را که در اختیار برنامه های دیگر قرار داده اید آسان کرده و دسترسی به برنامه هایی را که با آنها راحت نیستید یا دیگر از آنها استفاده نمی کنید لغو می کند.



در برنامه: با کلیک روی نماد در پایین سمت چپ به نمایه خود بروید> منوی بالا سمت راست> تنظیمات> امنیت> برنامه ها و وب سایت ها را فعال کنید> فعال> در کنار یک برنامه خاص ، روی "حذف" ضربه بزنید.


همگام سازی مخاطبین خود را متوقف کنید


اینستاگرام از تعدادی تکنیک برای توصیه حساب های جدید برای پیگیری شما استفاده می کند. اگر به Instagram اجازه دسترسی به آنها را داده اید ، یک روش اسکن دوره ای مخاطبین است.


هنگامی که به هر شرکتی اجازه دسترسی به لیست مخاطبین خود را می دهید ، دشوار است بدانید که آنها با آن چه کار خواهند کرد. تعدادی از گزارش ها ، از جمله گزارش محققان پرینستون و دانشگاه شمال شرقی در سال 2018 ، نشان می دهد که فیس بوک از اطلاعات کتابهای آدرس کاربران برای هدف قرار دادن دوستان خود با تبلیغات استفاده کرده است.



اگر به اینستاگرام اجازه اسکن مخاطبین خود را داده اید ، برای تغییر نظر دیر نیست.



در برنامه: با کلیک روی نماد در پایین سمت چپ به نمایه خود بروید> منوی بالا سمت راست> تنظیمات> حساب> همگام سازی مخاطبین را باز کنید> ضامن را خاموش کنید.



با این حال مخاطبین از حساب اینستاگرام شما که شرکت قبلاً بارگذاری کرده است پاک نمی شوند. می توانید این کار را با ورود به سیستم Instagram با استفاده از رایانه انجام دهید.


در مرورگر رایانه: وارد اینستاگرام شوید> روی تصویر نمایه خود در بالا سمت راست کلیک کنید تا منو باز شود> تنظیمات> مدیریت مخاطبین> حذف همه.




پخش آنلاین نشوید



چند سال پیش اینستاگرام قابلیتی را راه اندازی کرد که به کاربران امکان می دهد ببینند چه زمانی آنلاین هستند افرادی که آنها را از طریق پیام مستقیم دنبال می کنند یا با آنها ارتباط برقرار می کنند. اگر بخواهید بدانید زمان مناسبی است که می توانید برای دوست خود الگوی رفتاری مورد علاقه خود را بفرستید ، مفید باشد ، اما دیدن وضعیت آنلاین سایر کاربران مستلزم این است که خود را نیز عمومی کنید.




اگر به نظر نمی رسد تجارت ارزشمندی باشد ، می توانید ویژگی را خاموش کنید.




در برنامه: با کلیک روی نماد در پایین سمت چپ به نمایه خود بروید> منوی بالا سمت راست> تنظیمات> حریم خصوصی> وضعیت فعالیت را باز کنید> ضامن را خاموش کنید.


روش های استفاده Instagram از حساب خود برای ساخت شبکه خود را محدود کنید

شاید متوجه شده باشید که وقتی حساب جدیدی را دنبال می کنید ، اینستاگرام به شما توصیه می کند چند کاربر مشابه را بررسی کنید. برعکس همان اتفاق می افتد: اینستاگرام حساب شما را به افراد دیگر توصیه می کند.



اگر می خواهید هرچه بیشتر دنبال کننده جذب کنید ، این مفید است اما می توانید سخت گیری خود را نیز انجام دهید


ادامه ی  مطالب