اموزش  جامع اینستاگرام

اموزش جامع اینستاگرام

اموزش 0 تا 100 اینستاگرام از نصب تا کسب درامد میلیون در ماه
اموزش  جامع اینستاگرام

اموزش جامع اینستاگرام

اموزش 0 تا 100 اینستاگرام از نصب تا کسب درامد میلیون در ماه

گرفتن تیک آبی اینستاگرام

نحوه تأیید تیک آبی اینستاگرام


همه می توانند برای تأیید صحت و اینستاگرام درخواست دهند. در زیر معیارهای درخواست و همچنین مراحل تأیید دریافت چک آبی در کنار نام شما در نمایه اینستاگرام شما آمده است.


مرحله 1: وارد حساب خود شوید

وارد حساب اینستاگرام خود شوید. اگر بیش از یک مالک دارید ، مطمئن شوید که به حسابی وارد شده اید که می خواهید آن را تأیید کنید.


مرحله 2: درخواست تأیید

1. هنگامی که در نمایه اینستاگرام خود هستید ، روی دکمه منو واقع در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید و سپس روی نماد تنظیمات ضربه بزنید (این دکمه شبیه ابزار کوچک است).


مرحله 1 به تنظیمات اینستاگرام بروید

2. روی نماد حساب ضربه بزنید:


مرحله 2 به حساب Instagram بروید

3. روی Request Verification واقع در نزدیکی پایین ضربه بزنید.


مرحله 3 بر روی Request Verification کلیک کنید

مرحله 3: هویت خود را تأیید کنید

1. جزئیات مورد نیاز از جمله نام کامل ، نام حرفه ای و دسته بندی صحیح را پر کنید.


نام کامل: این نام کامل و قانونی شما دقیقاً به همان صورتی است که در شناسنامه صادر شده توسط دولت شما نشان داده شده است.


شناخته شده به عنوان: در اینجا ، می توانید نام شرکت خود یا نامی را که مخاطبان شما عموماً آن را می شناسند وارد کنید.  به عنوان مثال ، اگر نام مستعار همچنون کارینا دارید یا از نام میانی به جای نام خود استفاده می کنید ، این جایی است که این اطلاعات می رود.


طبقه بندی: دسته های مختلفی برای انتخاب وجود دارد و مهم این است که مطمئن شوید که کدام را برای حساب اینستاگرام خود دقیق تر انتخاب کرده اید. دسته بندی ها شامل اخبار/رسانه ها ، ورزش ، موسیقی ، مد ، سرگرمی ، دولت/سیاست ، تجارت/مارک/سازمان ، وبلاگ نویس/تأثیرگذار یا سایر موارد است.


مرحله 4 جزئیات مورد نیاز را پر کنید

2. اسناد رسمی تجاری یا شناسنامه عکس صادر شده توسط دولت را بارگذاری کنید. اگر فردی هستید ، می توانید از گذرنامه ، کارت شناسایی یا گواهینامه رانندگی خود استفاده کنید.


برای مشاغل ، می توانید از قبض خدمات با نام شرکت خود ، اساسنامه یا اظهارنامه مالیاتی استفاده کنید. مطمئن شوید که نامی که در بالا وارد کرده اید با نام اسناد شما مطابقت داشته باشد.


مرحله 5 بارگذاری اسناد تجاری رسمی

3. هنگامی که برنامه خود را تکمیل کردید ، روی Send ضربه بزنید.


و بس!


هنگامی که اینستاگرام درخواست شما را بررسی کرد ، به شما اطلاع می دهد که آیا درخواست شما تایید شده است یا خیر. پاسخ رسمی ظرف چند روز اعلام می شود.


اگر در ابتدا موفق نشدید ، پس از اولین تلاش تسلیم نشوید.


دلایل زیادی وجود دارد که چرا اینستاگرام تصمیم می گیرد درخواست شما را برای علامت آبی رد کند.


اگر اولین درخواست شما رد شد ، وقت بگذارید تا دریابید چگونه می توانید مشخصات خود را بهبود بخشید ، مخاطبان خود را افزایش دهید و بیشتر خود را به عنوان یک فرد قابل توجه آنلاین معرفی کنید.


هنگامی که این تغییرات را انجام دادید ، به سادگی دوباره اعمال کنید. شما می توانید درخواست بعدی را 30 روز پس از رد درخواست قبلی ارسال کنید.


چگونه شانس تصویب را افزایش دهیم

اینستاگرام از این نظر بسیار واضح است که حتی اگر حساب اینستاگرام شما با معیارهای تأیید مطابقت داشته باشد ، باز هم تضمینی نیست که علامت آبی را دریافت کنید. به منظور ارائه بهترین شانس برای تأیید ، ایده های خوبی است که نکات زیر را اجرا کنید:


تکمیل بیوگرافی خود: یکی از اولین مواردی که اینستاگرام هنگام تعیین اینکه آیا حساب شما را تأیید می کند یا خیر ، یک نمای کامل است. اطمینان حاصل کنید که تمام اطلاعات مورد نیاز در فیلدهای بیوگرافی را پر کرده اید.


شامل یک عکس ، حداقل یک پست ، و اطلاعات دقیق در مورد خود ، کسب و کار یا نام تجاری خود باشید.


خبرساز شوید: یکی دیگر از نیازهای اصلی برای تأیید اعتبار در اینستاگرام این است که حساب شما باید خبرساز باشد. یکی از راه های دستیابی به این هدف این است که نام خود را در اخبار به اشتراک بگذارید. می توانید بیانیه های مطبوعاتی و کیت های رسانه ای ارسال کنید تا نام شما در رسانه ها به دست آید.


همچنین می توانید با آژانس های خبری محلی و سایر نشریات بزرگ ارتباط برقرار کنید تا بیشتر دیده شوید.


به عنوان مثال ، رایان گرانت (تصویر زیر) از مشاغل آربیتراژ خرده فروشی خود برای جمع آوری حجم قابل توجهی از مطبوعات استفاده کرده است. مکانهایی مانند این به مردم اجازه می دهد تا به اینستاگرام ثابت کنند که داستان آنها خبرساز است و حضور آنلاین قابل توجهی دارند.

افزایش بازدید استوری اینستاگرام


یادگیری نحوه افزایش ترافیک با استوری های اینستاگرام می تواند ابزاری قدرتمند برای تجارت و نام تجاری شما باشد! و حتی اگر 10 هزار دنبال کننده ندارید ، هنوز راه های زیادی برای استفاده از استوری های اینستاگرام برای تشویق کلیک و تبدیل بیشتر وجود دارد. در پست زیر ، ما 9 روش استراتژیک برای هدایت ترافیک را به اشتراک می گذاریم


9 راه برای افزایش ترافیک با استوری های اینستاگرام
یادگیری نحوه افزایش ترافیک با استوری های اینستاگرام می تواند ابزاری قدرتمند برای تجارت و نام تجاری شما باشد!

و حتی اگر 10 هزار دنبال کننده ندارید ، هنوز راه های زیادی برای استفاده از استوری های اینستاگرام برای تشویق کلیک و تبدیل بیشتر وجود دارد.

در پست زیر ، ما 9 روش استراتژیک برای افزایش ترافیک با استوری های اینستاگرام را به اشتراک می گذاریم:



راهنمای ترافیک با استوری های اینستاگرام نکته شماره  برای داشتن بازدید استوری  اینستاگرام  کلیک کنید . 1: پیوندها را به استوری ها اضافه کنید
اگر بیش از 10 هزار دنبال کننده در اینستاگرام دارید ، یکی از حساب های خوش شانس هستید که می تواند پیوندهای مستقیم را به استوری ها اضافه کند!

اگرچه این عملکرد ممکن است یک بازی سریع را تغییر دهد ، اما چندین راه وجود دارد که می تواند آن را برای نام تجاری شما ارزشمندتر کند.

در مرحله اول ، همیشه ارزش پیوند دادن در استوری های اینستاگرام خود را دارید. چه به صورت شفاهی و چه از طریق زیرنویس متنی انجام شود ، ارائه توضیح سریع در مورد اینکه چرا کسی باید "به سمت بالا بکشد" شروع خوبی برای صحبت با کلیک بیشتر است.



به همین ترتیب ، ایده خوبی است که یک GIF چشم نواز اضافه کنید که فعالیت بیشتر "کش رفتن به بالا" را تشویق می کند. اگر GIF سفارشی "کش رفتن به بالا" دارید ، خیلی جلوتر از بازی هستید-اما اگر نه ، یک تن از گزینه های آماده برای انتخاب وجود دارد.

علاوه بر فراخوانی پیوندهای خود و افزودن GIF ، می توانید داستانهای خود را متحرک کنید تا کلیک بیشتری انجام شود.

بعداً ، از برنامه ویرایش Mojo استفاده می کنیم تا به نظر برسد که داستانهای اینستاگرام ما به سمت بالا می پرند و جلوه ای از ضربه تند وشدید زدن به بالا را نشان می دهد:



این جلوه سریع و آسان یک پیام بصری برای بینندگان است و آنها را تشویق می کند تا همان حرکت را تکرار کرده و محتوای شما را کشف کنند.

راهنمای ترافیک با داستانهای اینستاگرام نکته شماره 2: مخاطبان خود را تشویق کنید تا پیوند خود را در بیو قرار دهند
پیوند موجود در بیوگرافی شما املاک اصلی برای افزایش ترافیک به وب سایت شما است - مخصوصاً اگر هنوز به علامت 10 هزار دنبال کننده نرسیده اید!

این که آیا پیوند "ضربه تند به بالا" را باز کرده اید یا هنوز در حال دستیابی به این هدف هستید ، یک تاکتیک موثر این است که بینندگان داستانهای خود را ترغیب کنید تا روی پیوند شما در بیو کلیک کنند.

به عنوان یکی از معدود مکان هایی که می توانید پیوند قابل کلیک را در اینستاگرام اضافه کنید ، این فرصتی بزرگ برای هدایت مخاطبان به وب سایت شما است.

خوشبختانه تعداد زیادی GIF سرگرم کننده برای کمک به شما در این راه وجود دارد و همیشه می توانید از زیرنویس های متنی استفاده کنید یا بینندگان خود را به صورت شفاهی وادار کنید تا به پیوند شما در بیو مراجعه کنند.

به علاوه ، می توانید با برچسب زدن نمایه اینستاگرام خود در یک داستان ، کارها را برای مخاطبان خود حتی ساده تر کنید. این یک مسیر مستقیم و قابل کلیک برای مخاطبین شما ایجاد می کند تا به پیوند شما در بیو دسترسی پیدا کنند.



و خبر خوب این است که می توانید از لینک خود در bio با Linkin.bio توسط Later ارزش بیشتری دریافت کنید!

Linkin.bio یکی از ساده ترین روش ها برای به اشتراک گذاشتن بیش از یک پیوند از طریق بیوگرافی اینستاگرام شما است ، زیرا می توانید پست های جداگانه اینستاگرام را به مقالات ، وب سایت ها و فیلم های خاص پیوند دهید - و می توانید همه کلیک های پیوند خود را در یک مکان پیگیری کنید.

دوره رایگان!

نحوه استفاده از استوری های اینستاگرام برای تجارت
بیاموزید که چگونه فالوورهای بیشتری به دست آورید ، بازدیدکنندگان را به وب سایت خود برسانید و با استوری های اینستاگرام فروش داشته باشید!

اکنون به صورت رایگان تماشا کنید!



آماده هستید حداکثر ارزش پیوند خود را در بیو شروع کنید؟ استفاده از Linkin.bio را بعداً امروز شروع کنید! رایگان است!

ترافیک را از اینستاگرام به صورت رایگان بردارید.

بیوگرافی خود را با Linkin.bio توسط Later برای شما کار کنید.

 ثبت نام کن!

راهنمای ترافیک با داستانهای اینستاگرام نکته شماره 3: از برچسب های داستانهای خریدی Instagram استفاده کنید
خرده فروشان ، شادی کنید! برچسب های "محصول" یکی از ساده ترین روش ها برای خرید فوری استوری های اینستاگرام شما هستند - که به معنای فروش بیشتر برای تجارت شما است!

این برچسب به شما امکان می دهد محصولات خاصی را در استوری ها برچسب گذاری کنید ، درست مانند پست های معمولی خرید اینستاگرام ، مهم نیست که دنبال کنندگان شما چقدر بزرگ یا کوچک هستند.

اگرچه برچسب از لحاظ فنی ترافیک سایت شما را بر نمی گرداند ، اما راهی فوق العاده ساده برای خرید محصولات شما برای مخاطبان ایجاد می کند.

Madewell به طور مرتب از برچسب های محصول در استوری های خود استفاده می کند و تجربه خرید تمام عیار را برای دنبال کنندگان خود ، کاملاً در برنامه اینستاگرام فراهم می کند.



برای راه اندازی برچسب محصولات Instagram Stories ، باید معیارهای واجد شرایط بودن Instagram را رعایت کنید:

شماره 1: شما باید در یکی از 46 کشوری باشید که این ویژگی در حال حاضر در آن موجود است.

شماره 2: شما به یک حساب تجاری در Instagram احتیاج دارید (هنوز حساب تجاری ندارید؟ با دنبال کردن راهنمای ما در اینجا تغییر دهید.)

شماره 3: باید از آخرین نسخه برنامه Instagram در iOS یا Android استفاده کنید.

شماره 4: تجارت شما باید کالاهای فیزیکی را که مطابق با قوانین تجاری Instagram و سیاست های تجاری است ، بفروشد.

شماره 5: نمایه تجاری شما باید به کاتالوگ فیس بوک متصل باشد. این را می توان ایجاد کرد و در Business Manager ، مستقیماً در صفحه کسب و کار شما در Facebook یا از طریق Shopify یا BigCommerce مدیریت می شود.



برچسب های Stories Instagram قابل خرید را می توان بر روی تصاویر و فیلم ها قرار داد. علاوه بر این ، برچسب محصول را می توان طوری طراحی کرد که تقریباً با هرگونه زیبایی شناسی Instagram Stories مطابقت داشته باشد ، زیرا در دو رنگ شفاف (Sezane ، بالا سمت چپ) یا تنوع رنگ (هری ، بالا سمت راست) موجود است.

این برچسب ساده یکی از ساده ترین روش ها برای تبدیل مستقیم از استوری های اینستاگرام است-که می تواند یک بازی واقعی را تغییر دهد ، به ویژه برای مشاغل با دنبال کنندگان زیر 10 هزار نفر.

به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد برچسب های "محصول" استوری اینستاگرام هستید؟ وبلاگ کامل ما را بخوانید: چگونه با استیکرهای استوری اینستاگرام قابل خرید ، فروش را افزایش دهید!

راهنمای ترافیک با استوری های اینستاگرام نکته 4: پیوندها را به یک ویدیوی IGTV اضافه کنید
آیا می دانستید که می توانید پیوندهای قابل کلیک را به توضیحات ویدئویی IGTV خود اضافه کنید؟

این هک کمی شناخته شده یک راه عالی برای هدایت بینندگان IGTV به وب سایت شما یا پیوندهای خارجی مربوطه است.



و یکی از بهترین راه ها برای توجه بیشتر به فیلم های IGTV (و کلیک روی پیوندهایی که در توضیحات شما هستند!) این است که یک پیوند کشویی به بالا و یک فراخوان برای اقدام از استوری های اینستاگرام خود اضافه کنید.

برای انجام این کار حتی به 10 هزار دنبال کننده نیاز ندارید - پس از ایجاد ویدیوی IGTV خود ، می توانید پیوندی به کانال و فیلم های خود با استوری های اینستاگرام خود اضافه کنید.



علاوه بر این ، ویدئو یکی از موثرترین روش ها برای تعامل با مخاطبان است - بنابراین جذب بینندگان بیشتر به کانال IGTV شما همیشه یک استراتژی عالی است!

نکته: بینندگان را تشویق کنید تا توضیحات ویدئوهای شما (و پیوندها) را با افزودن دعوت به عمل به عنوان ویدیوی IGTV خود بررسی کنند ، مانند: "برای اطلاعات بیشتر روی پیکان ضربه بزنید ؟؟؟؟".