فونت های سفارشی اینستاگرام می توانند راه بسیار خوبی برای اضافه کردن تفاوت به محتوای شما باشند، اما اگر به طور آگاهانه از آنها استفاده نشود، می توانند آسیب بیشتری نسبت به آن داشته باشند.
در اینجا 4 نکته برای حفظ فونت های سفارشی شما در مسیر درست آورده شده است:
زیبایی شناسی خود را در ذهن داشته باشید: فونت های خود را با دقت انتخاب کنید. حتی ابتداییترین فونتها معمولاً مفهومی دارند، بنابراین همیشه به این فکر کنید که چه چیزی برای برند و زیباییشناسی شما مناسبتر است. به عنوان مثال، فونت های مینیمالیستی می توانند نشان دهنده سادگی مدرن باشند، در حالی که فونت های اسکریپت ایتالیک را می توان به صورت رمانتیک یا زنانه به تصویر کشید.
به میزان کم استفاده کنید: ممکن است چیزهای بسیار خوبی وجود داشته باشد. از فونت های سفارشی کم استفاده کنید، مقدار زیاد آن می تواند هرزنامه به نظر برسد و تاثیر آن را کاهش دهد. بعداً، فونتهای سفارشی را برای فراخوانهای کلیدی، سرصفحهها و تأکید ذخیره میکنیم.
خوانایی را در نظر بگیرید: خواندن برخی از فونت های سفارشی واقعاً سخت است. اطمینان حاصل کنید که می توانید به راحتی هر متنی را که به اشتراک می گذارید هم در دسکتاپ و هم در تلفن همراه بخوانید.
سازگار باشید: هنگامی که فونت سفارشی مؤثری را پیدا کردید که با نام تجاری شما همخوانی دارد، از آن استفاده کنید. ثابت بودن می تواند برندسازی شما را تقویت کند و باعث ایجاد حس آشنایی با فالوورهای شما شود.
برخلاف بقیه اینستاگرام، استوری اینستاگرام چندین فونت مختلف برای انتخاب دارد.
اما حتی با این گزینههای مختلف، فضای زیادی برای ایجاد یک تجربه برند واقعی در استوری اینستاگرام وجود ندارد.
3 راه اصلی برای اضافه کردن فونت های سفارشی به استوری اینستاگرام شما وجود دارد:
شماره 1: از یک برنامه طراحی گرافیکی استفاده کنید
اگر در دنیای طراحی استوری اینستاگرام تازه کار هستید، تعداد زیادی برنامه خلاقانه با کاربرد آسان وجود دارد که در این راه به شما کمک می کند.
Over و Canva هر دو گزینه های عالی برای ایجاد استوری های سفارشی اینستاگرام برای برند شما هستند. هر دو برنامه دارای طیف گسترده ای از فونت ها و همچنین گزینه ای برای آپلود یک فونت سفارشی هستند.
در این مثال، ما از Over برای اضافه کردن متن به یک تصویر استوک از رول دوربین خود استفاده کردیم.