اموزش  جامع اینستاگرام

اموزش جامع اینستاگرام

اموزش 0 تا 100 اینستاگرام از نصب تا کسب درامد میلیون در ماه
اموزش  جامع اینستاگرام

اموزش جامع اینستاگرام

اموزش 0 تا 100 اینستاگرام از نصب تا کسب درامد میلیون در ماه

بستن کامنت در اینستاگرام

چه بخواهید از یک عکس قدردانی کنید، چه سوالی در مورد محتوایی داشته باشید یا بخواهید به یادداشت یکی از دوستان  کارینا پاسخ دهید، نظرات اینستاگرام راهی عالی برای تعامل با سایر کاربران است.

اما اگر متوجه یک اشتباه املایی فاحش در نظری که ارسال کرده اید، چه می شود؟ در حالی که این برنامه به کاربران اجازه ویرایش نظرات را نمی دهد، می توانید آنها را حذف کرده و یک مورد جدید را مجددا ارسال کنید.

حذف کامنت در اینستاگرام بین تلفن های همراه و دسکتاپ کمی متفاوت است، اما انجام آن در هر دو دستگاه آسان است. در اینجا چگونه است.

محصولات ذکر شده در این مقاله را بررسی کنید:
آیفون 11 (از 699.99 دلار در بهترین خرید)
Samsung Galaxy S10 (از 899.99 دلار در بهترین خرید)
مک بوک پرو (از 1299.99 دلار در بهترین خرید)
Lenovo IdeaPad 130 (از 299.99 دلار در Best Buy)
نحوه حذف و ارسال مجدد نظر در اینستاگرام در موبایل
1. اپلیکیشن اینستاگرام را در آیفون یا اندروید خود باز کنید.

2. نظری را که می خواهید حذف کنید پیدا کنید. اگر از iPhone استفاده می‌کنید، روی کامنت به چپ بکشید یا در اندروید روی نظر ضربه بزنید و نگه دارید.

3. بسته به دستگاه تلفن همراه شما، دو نماد در کنار نظر شما ظاهر می شود، از جمله یک سطل زباله سفید در پس زمینه قرمز یا آبی. روی نماد سطل زباله ضربه بزنید.

حذف کامنت اینستاگرام 1
بعد از اینکه نظر خود را به سمت چپ کشیدید، روی نماد سطل زباله ضربه بزنید تا پست خود حذف شود. کریستینا لیائو/Business Insider
4. نظر شما فوراً حذف می شود و یک بنر قرمز رنگ در بالای صفحه نمایش شما ظاهر می شود که این عمل را تأیید می کند. همچنین می توانید روی بنر قرمز رنگ ضربه بزنید تا نظر خود را حذف کنید.

حذف کامنت اینستاگرام 2
بر روی بنر قرمز رنگ در بالای صفحه ضربه بزنید تا فرآیند لغو شود. کریستینا لیائو/Business Insider
5. برای ارسال مجدد نظر اصلاح شده، کافی است روی حباب متن در پایین عکس ضربه بزنید و متن جدید را تایپ کنید. پس از پایان نوشتن نظر روی "پست" کلیک کنید.

حذف کامنت اینستاگرام 3
برای ارسال مجدد نظر، یادداشت جدید خود را در حباب متنی در پایین صفحه وارد کنید. کریستینا لیائو/Business Insider

برای بستن و حذف کامنت های  اینستاگرام کلیک کنید

چگونه باید پست دیگری را استوری کنیم

بیایید با آن روبرو شویم، اسنپ چت با رقابت جدی و دائمی اینستاگرام روبرو است. در حالی که این شرکت به هیچ وجه نزدیک به پایین نیست، برندها و افراد به دلایل مختلف به طور فزاینده ای به سمت استوری اینستاگرام می روند. اینستاگرام در ارائه برخی از بهترین ویژگی ها و ابزارهای اسنپ چت بی وقفه بوده است – و اغلب اصلاحات و بهبودهای خود را در این مسیر انجام می دهد.


@karinacss را در اینستاگرام دنبال کنید

برای عکاسی، فیلم، استاپ موشن، و استوری های اینستاگرام از کارکنان The Verge دنبال کنید.



عکس آملیا هولواتی کرالز / The Verge

در ماه آوریل، استفاده از استوری های اینستاگرام از تمام فعالیت های اسنپ چت پیشی گرفت، به طوری که تعداد کاربران استوری اینستاگرام از 200 میلیون نفر گذشت و استوری های اسنپ چت به 160 میلیون رسید (هر دو عدد احتمالاً اکنون بیشتر شده اند). حتی اگر آماده نیستید به طور کامل از اسنپ چت دور شوید، من اینجا هستم تا نکات و نکات استوری اینستاگرام را به شما بیاموزم، و چگونگی تبدیل شدن به یک حرفه ای واقعی در پلتفرم استوری که مردم به طور فزاینده ای شروع به کشف آن می کنند.


چرا حتی از استوری های اینستاگرام استفاده کنید

استوری های اینستاگرام به طور کلی تجربه کاربری بهتر و کمتر گیج کننده را ارائه می دهند. حالا اگر یک برند هستید، لیست دلایلی که چرا باید از استوری اینستاگرام استفاده کنید بی پایان است. مهمتر از همه، تعداد افرادی که احتمالاً در اینستاگرام به آنها دسترسی خواهید داشت معمولاً بسیار بیشتر از اسنپ چت است. علاوه بر این، پلتفرم دیگری را برای تولید محتوای خلاقانه و در نهایت به هدف شما می‌رساند، خواه این باشد که کسی لباس بخرد، یک پست وبلاگ بخواند یا یک آهنگ دانلود کند. همچنین وقتی محتوا را از رول دوربین خود آپلود می کنید، آن مربع سفید زشت را مانند اسنپ چت در اطراف رسانه خود مشاهده نمی کنید. راه های خلاقیت در پلتفرم واقعاً بی پایان است. تقریباً مانند یک کانال تلویزیونی کوچک برای برند شماست که در آن می توانید با مفاهیم غیرمجاز به شهر بروید.


اصول اولیه

چگونه به استوری خود اضافه کنید: دو راه برای اضافه کردن به استوری وجود دارد: اولی این است که به صفحه پروفایل خود بروید و روی نماد خود کلیک کنید. دومی رفتن به فید اصلی خود و کلیک بر روی نماد دوربین در گوشه بالا سمت چپ است. پس از افزودن متن، نقاشی و استیکر به شاهکار خود، روی نماد «+ your story» در گوشه سمت راست پایین ضربه بزنید و رسماً به استوری شما اضافه شد.



چگونه به استوری خود اضافه کنیم: گزینه 1

 


چگونه به استوری خود اضافه کنیم: گزینه 2

نحوه انتخاب فرمت رسانه: هنگامی که به صفحه «افزودن به داستان خود» رسیدید، پایین صفحه به شما اجازه می‌دهد تا از بین نرمال (یک عکس یا ویدیوی معمولی)، بومرنگ (به راست و چپ بکشید. یک GIF)، Rewind (ویدیو خود را به صورت معکوس)، و Hands Free (که به طور خودکار یک ویدیوی 15 ثانیه ای را بدون نیاز به نگه داشتن دکمه ضبط می گیرد).


نحوه افزودن فیلترها: دقیقاً مانند اسنپ چت، انگشت خود را به چپ می‌کشید تا از میان یک سری فیلترها که می‌توانند روی عکس یا کلیپ ویدیوی شما اعمال شوند، جلو بروید. آسان.



نحوه اضافه کردن فیلترها

نحوه افزودن تصویر یا ویدیو از رول دوربین خود به استوری خود: دو راه برای انجام این کار وجود دارد. شما متوجه یک نماد کوچک در سمت چپ پایین صفحه در کنار آیکون فلش خواهید شد. این یک تصویر کوچک از آخرین رسانه در رول دوربین شما خواهد داشت. می‌توانید روی این کلیک کنید تا عکس‌ها و ویدیوهای 24 ساعت گذشته خود را نشان دهید. راه دیگر برای انجام این کار این است که صفحه نمایش خود را به سمت پایین بکشید. شما نمی توانید چیزی را که بیش از یک روز پیش گرفته شده است، پست کنید، اما من در ادامه این مقاله یک هک برای آن دارم. اگر یک تصویر سفارشی آپلود می کنید (مثل یک بروشور در مورد من برای زمانی که من دی جی هستم)، ابعاد آن 1080 x 1920 پیکسل است. نسبت تصویر 9:16 است و طول آن می تواند بین یک ثانیه تا 15 ثانیه باشد.


استیکر

نحوه اضافه کردن برچسب‌های جغرافیایی: با کلیک بر روی نماد مربع چهره شاد در گوشه سمت راست بالای صفحه به استیکرها می‌رسید. برچسب «مکان» را خواهید دید. با زدن این گزینه یک سری گزینه ظاهر می شود. اگر موقعیت مکانی خود را نمی بینید، می توانید آن را نیز جستجو کنید. من واقعاً نیازی به توضیح نحوه استفاده از برچسب های دیگر ندارم زیرا فقط باید پیمایش کنید و هر کدام را که می خواهید استفاده کنید پیدا کنید.


نحوه افزودن استیکر سلفی: پس از زدن نماد استیکرها، نماد دوربین را در سمت چپ #هشتگ خواهید دید. می توانید روی آن کلیک کنید و یک سلفی بگیرید و سپس روی تصویر ضربه بزنید تا یک دایره سفید به اطراف آن اضافه کنید یا آن را با لبه های درخشان رها کنید. با این برچسب فقط می توانید سلفی بگیرید. این برای خیلی چیزها عالی است: من دیده ام که مردم چندین عکس می گیرند و چهره هر یک از دوستان خود را به کاسه های مختلف رامن اضافه می کنند. یا می توانی مثل من باشی و صورتت را به تصویری از آسمان اضافه کنی و وانمود کنی خدا یا خورشید هستی. امکانات بی پایان هستند.


https://www.theverge.com/2017/7/1/15889750/instagram-stories-how-to-tips-features-tricks

جذب فالوور فیک برای اینستاگرام

بله، می توانید فالوور اینستاگرام بخرید. خدمات ارزان زیادی وجود دارد که به شما امکان می دهد 1000 فالوور را با کمتر از 10 دلار خریداری کنید. اما شما فقط برای یک عدد پرداخت می کنید. بسیاری از این فالوورها یا ربات‌ها یا حساب‌های غیرفعال هستند، به این معنی که هرگز با پست‌های شما درگیر نمی‌شوند.


1000 فالوور برای قیمت یک لاته کوچک استارباکس معامله خوبی به نظر می رسد. اما مطمئناً، اگر واقعاً به این ارزانی و آسان بود، همه آن را انجام می دادند. پس گرفتاری چیست؟ آیا خرید فالوور اینستاگرام برای تجارت شما قانونی و بی خطر است؟ آیا سرمایه گذاری ارزشمندی است؟ و به هر حال این فالوورهای جعلی چقدر هزینه دارند؟


هزینه فالوورهای اینستاگرام چقدر است؟

هزینه فالوورهای اینستاگرام می تواند از چند دلار تا هزاران دلار بسته به تعداد خریدی که قصد خرید دارید متغیر باشد. با این حال، به خاطر داشته باشید که خرید فالوور برخلاف شرایط خدمات اینستاگرام است، بنابراین هزینه ای که می پردازید می تواند بیشتر از پولی باشد. خرید فالوور در بدترین حالت ممکن است برای اکانت اینستاگرام شما و در بهترین حالت کاهش تعامل و دسترسی به شما تمام شود.


نحوه خرید فالوور فیک اینستاگرام

اکثریت قریب به اتفاق فالوورهای قابل خرید یا ربات ها یا حساب های غیرفعال هستند. در اینجا نحوه عملکرد آن آمده است:


فروشندگان فالوور جعلی

خرید فالوورهای تقلبی در اینستاگرام در حال حاضر بسیار سخت تر از چند سال پیش است. چرا؟ اینستاگرام حساب‌هایی را که شرایط خدمات آنها را نقض می‌کنند سرکوب کرده است. آنچه قبلاً نسبتاً فوق العاده بود، اکنون به یک معما تبدیل شده است. برای خرید فالوور اینستاگرام این روزها، باید شخصی را بشناسید که بتواند شما را با فروشنده ای که در واقع ربات ها را تحویل می دهد - یعنی فالوورها - در تماس باشد، بشناسید (شما همچنین می خواهید شخصی را انتخاب کنید که این کار را انجام دهد. به اطلاعات کارت اعتباری خود اعتماد دارید).


اما وقتی برای فالوورهای خود پول پرداخت می کنید چه اتفاقی می افتد؟ با فرض قانونی بودن فروشنده (به همان اندازه که برای این نوع خدمات قانونی است) باید از چند دقیقه تا چند روز منتظر بمانید تا فالوورهای شما وارد شوند. اینستاگرام که اتفاق عجیبی در حال رخ دادن است. هنگامی که دنبال کنندگان خودکار جدید خود را دارید، انتظار زیادی نداشته باشید. این فالوورها برای معیارهای تعامل شما کاری انجام نمی دهند.


وقتی فالوور اینستاگرام می‌خرید، به تنهایی مبلغی را پرداخت می‌کنید. نامزدی تضمین نمی شود.


وقتی فالوور اینستاگرام می‌خرید، به تنهایی مبلغی را پرداخت می‌کنید. نامزدی تضمین شده نیست یا حتی احتمال دارد.


وقتی فالوور اینستاگرام می‌خرید، به تنهایی مبلغی را پرداخت می‌کنید. نامزدی تضمین شده نیست یا حتی احتمال دارد.


ربات های اینستاگرام

ربات های اینستاگرام همه جا هستند - احتمالاً امروز به تنهایی با چندین مورد از آنها برخورد کرده اید. شرکت‌هایی وجود دارند که فرآیند ایجاد ربات‌ها را آنقدر خودکار کرده‌اند که می‌توانند آن‌ها را به عنوان دنبال‌کننده بفروشند. در برخی موارد، ربات ها حتی ممکن است هویت یک شخص واقعی را با استفاده از تصاویر و نام های دزدیده شده فرض کنند.


بسته به خدمات، این حساب‌های ساختگی ممکن است حتی ارگانیک به نظر برسند و برای اشتراک‌گذاری و لایک کردن محتوا بر روی خودکار اجرا شوند. برخی حتی می توانند برای تولید محتوا برنامه ریزی شوند. با این حال، از آنجایی که آنها افراد واقعی نیستند، نسبت دنبال کننده به دنبال کننده ظاهری ارگانیک نخواهند داشت. در نتیجه، تعاملی که آنها ایجاد می کنند تأثیر کمی خواهد داشت.


بدون دنبال‌کنندگان واقعی که با محتوای شما درگیر شوند، پست‌های شما اساساً از همه به جز مخاطبان غیر معتبر شما پنهان می‌شوند. بعلاوه، فالوورهای ربات شما در زندگی واقعی درباره برند شما با دوستان یا خانواده صحبت نمی کنند، زیرا، خوب ... آنها در زندگی واقعی وجود ندارند (بدون توهین، ربات ها).


ادامه ی مطالب