یادگیری
نحوه افزایش ترافیک با استوری های اینستاگرام می تواند ابزاری قدرتمند برای تجارت و نام تجاری شما باشد! و حتی اگر 10 هزار دنبال کننده ندارید ، هنوز راه های زیادی برای استفاده از استوری های اینستاگرام برای تشویق کلیک و تبدیل بیشتر وجود دارد. در پست زیر ، ما 9 روش استراتژیک برای هدایت ترافیک را به اشتراک می گذاریم
یادگیری نحوه افزایش ترافیک با استوری های اینستاگرام می تواند ابزاری قدرتمند برای تجارت و نام تجاری شما باشد!
و حتی اگر 10 هزار دنبال کننده ندارید ، هنوز راه های زیادی برای استفاده از استوری های اینستاگرام برای تشویق کلیک و تبدیل بیشتر وجود دارد.
در پست زیر ، ما 9 روش استراتژیک برای افزایش ترافیک با استوری های اینستاگرام را به اشتراک می گذاریم:
راهنمای ترافیک با استوری های اینستاگرام نکته شماره برای داشتن بازدید استوری اینستاگرام
کلیک کنید . 1: پیوندها را به استوری ها اضافه کنید
اگر بیش از 10 هزار دنبال کننده در اینستاگرام دارید ، یکی از حساب های خوش شانس هستید که می تواند پیوندهای مستقیم را به استوری ها اضافه کند!
اگرچه این عملکرد ممکن است یک بازی سریع را تغییر دهد ، اما چندین راه وجود دارد که می تواند آن را برای نام تجاری شما ارزشمندتر کند.
در مرحله اول ، همیشه ارزش پیوند دادن در استوری های اینستاگرام خود را دارید. چه به صورت شفاهی و چه از طریق زیرنویس متنی انجام شود ، ارائه توضیح سریع در مورد اینکه چرا کسی باید "به سمت بالا بکشد" شروع خوبی برای صحبت با کلیک بیشتر است.
به همین ترتیب ، ایده خوبی است که یک GIF چشم نواز اضافه کنید که فعالیت بیشتر "کش رفتن به بالا" را تشویق می کند. اگر GIF سفارشی "کش رفتن به بالا" دارید ، خیلی جلوتر از بازی هستید-اما اگر نه ، یک تن از گزینه های آماده برای انتخاب وجود دارد.
علاوه بر فراخوانی پیوندهای خود و افزودن GIF ، می توانید داستانهای خود را متحرک کنید تا کلیک بیشتری انجام شود.
بعداً ، از برنامه ویرایش Mojo استفاده می کنیم تا به نظر برسد که داستانهای اینستاگرام ما به سمت بالا می پرند و جلوه ای از ضربه تند وشدید زدن به بالا را نشان می دهد:
این جلوه سریع و آسان یک پیام بصری برای بینندگان است و آنها را تشویق می کند تا همان حرکت را تکرار کرده و محتوای شما را کشف کنند.
راهنمای ترافیک با داستانهای اینستاگرام نکته شماره 2: مخاطبان خود را تشویق کنید تا پیوند خود را در بیو قرار دهند
پیوند موجود در بیوگرافی شما املاک اصلی برای افزایش ترافیک به وب سایت شما است - مخصوصاً اگر هنوز به علامت 10 هزار دنبال کننده نرسیده اید!
این که آیا پیوند "ضربه تند به بالا" را باز کرده اید یا هنوز در حال دستیابی به این هدف هستید ، یک تاکتیک موثر این است که بینندگان داستانهای خود را ترغیب کنید تا روی پیوند شما در بیو کلیک کنند.
به عنوان یکی از معدود مکان هایی که می توانید پیوند قابل کلیک را در اینستاگرام اضافه کنید ، این فرصتی بزرگ برای هدایت مخاطبان به وب سایت شما است.
خوشبختانه تعداد زیادی GIF سرگرم کننده برای کمک به شما در این راه وجود دارد و همیشه می توانید از زیرنویس های متنی استفاده کنید یا بینندگان خود را به صورت شفاهی وادار کنید تا به پیوند شما در بیو مراجعه کنند.
به علاوه ، می توانید با برچسب زدن نمایه اینستاگرام خود در یک داستان ، کارها را برای مخاطبان خود حتی ساده تر کنید. این یک مسیر مستقیم و قابل کلیک برای مخاطبین شما ایجاد می کند تا به پیوند شما در بیو دسترسی پیدا کنند.
و خبر خوب این است که می توانید از لینک خود در bio با Linkin.bio توسط Later ارزش بیشتری دریافت کنید!
Linkin.bio یکی از ساده ترین روش ها برای به اشتراک گذاشتن بیش از یک پیوند از طریق بیوگرافی اینستاگرام شما است ، زیرا می توانید پست های جداگانه اینستاگرام را به مقالات ، وب سایت ها و فیلم های خاص پیوند دهید - و می توانید همه کلیک های پیوند خود را در یک مکان پیگیری کنید.
دوره رایگان!
نحوه استفاده از استوری های اینستاگرام برای تجارت
بیاموزید که چگونه فالوورهای بیشتری به دست آورید ، بازدیدکنندگان را به وب سایت خود برسانید و با استوری های اینستاگرام فروش داشته باشید!
اکنون به صورت رایگان تماشا کنید!
آماده هستید حداکثر ارزش پیوند خود را در بیو شروع کنید؟ استفاده از Linkin.bio را بعداً امروز شروع کنید! رایگان است!
ترافیک را از اینستاگرام به صورت رایگان بردارید.
بیوگرافی خود را با Linkin.bio توسط Later برای شما کار کنید.
ثبت نام کن!
راهنمای ترافیک با داستانهای اینستاگرام نکته شماره 3: از برچسب های داستانهای خریدی Instagram استفاده کنید
خرده فروشان ، شادی کنید! برچسب های "محصول" یکی از ساده ترین روش ها برای خرید فوری استوری های اینستاگرام شما هستند - که به معنای فروش بیشتر برای تجارت شما است!
این برچسب به شما امکان می دهد محصولات خاصی را در استوری ها برچسب گذاری کنید ، درست مانند پست های معمولی خرید اینستاگرام ، مهم نیست که دنبال کنندگان شما چقدر بزرگ یا کوچک هستند.
اگرچه برچسب از لحاظ فنی ترافیک سایت شما را بر نمی گرداند ، اما راهی فوق العاده ساده برای خرید محصولات شما برای مخاطبان ایجاد می کند.
Madewell به طور مرتب از برچسب های محصول در استوری های خود استفاده می کند و تجربه خرید تمام عیار را برای دنبال کنندگان خود ، کاملاً در برنامه اینستاگرام فراهم می کند.
برای راه اندازی برچسب محصولات Instagram Stories ، باید معیارهای واجد شرایط بودن Instagram را رعایت کنید:
شماره 1: شما باید در یکی از 46 کشوری باشید که این ویژگی در حال حاضر در آن موجود است.
شماره 2: شما به یک حساب تجاری در Instagram احتیاج دارید (هنوز حساب تجاری ندارید؟ با دنبال کردن راهنمای ما در اینجا تغییر دهید.)
شماره 3: باید از آخرین نسخه برنامه Instagram در iOS یا Android استفاده کنید.
شماره 4: تجارت شما باید کالاهای فیزیکی را که مطابق با قوانین تجاری Instagram و سیاست های تجاری است ، بفروشد.
شماره 5: نمایه تجاری شما باید به کاتالوگ فیس بوک متصل باشد. این را می توان ایجاد کرد و در Business Manager ، مستقیماً در صفحه کسب و کار شما در Facebook یا از طریق Shopify یا BigCommerce مدیریت می شود.
برچسب های Stories Instagram قابل خرید را می توان بر روی تصاویر و فیلم ها قرار داد. علاوه بر این ، برچسب محصول را می توان طوری طراحی کرد که تقریباً با هرگونه زیبایی شناسی Instagram Stories مطابقت داشته باشد ، زیرا در دو رنگ شفاف (Sezane ، بالا سمت چپ) یا تنوع رنگ (هری ، بالا سمت راست) موجود است.
این برچسب ساده یکی از ساده ترین روش ها برای تبدیل مستقیم از استوری های اینستاگرام است-که می تواند یک بازی واقعی را تغییر دهد ، به ویژه برای مشاغل با دنبال کنندگان زیر 10 هزار نفر.
به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد برچسب های "محصول" استوری اینستاگرام هستید؟ وبلاگ کامل ما را بخوانید: چگونه با استیکرهای استوری اینستاگرام قابل خرید ، فروش را افزایش دهید!
راهنمای ترافیک با استوری های اینستاگرام نکته 4: پیوندها را به یک ویدیوی IGTV اضافه کنید
آیا می دانستید که می توانید پیوندهای قابل کلیک را به توضیحات ویدئویی IGTV خود اضافه کنید؟
این هک کمی شناخته شده یک راه عالی برای هدایت بینندگان IGTV به وب سایت شما یا پیوندهای خارجی مربوطه است.
و یکی از بهترین راه ها برای توجه بیشتر به فیلم های IGTV (و کلیک روی پیوندهایی که در توضیحات شما هستند!) این است که یک پیوند کشویی به بالا و یک فراخوان برای اقدام از استوری های اینستاگرام خود اضافه کنید.
برای انجام این کار حتی به 10 هزار دنبال کننده نیاز ندارید - پس از ایجاد ویدیوی IGTV خود ، می توانید پیوندی به کانال و فیلم های خود با استوری های اینستاگرام خود اضافه کنید.
علاوه بر این ، ویدئو یکی از موثرترین روش ها برای تعامل با مخاطبان است - بنابراین جذب بینندگان بیشتر به کانال IGTV شما همیشه یک استراتژی عالی است!
نکته: بینندگان را تشویق کنید تا توضیحات ویدئوهای شما (و پیوندها) را با افزودن دعوت به عمل به عنوان ویدیوی IGTV خود بررسی کنند ، مانند: "برای اطلاعات بیشتر روی پیکان ضربه بزنید ؟؟؟؟".