اموزش تولید محتوا در اینستاگرام
شما با استفاده از روش های گفته شده به راحتی میتوانید در اینستاگرام محتوا های با کیفیت تولید کرده و بازدید پیج اینستاگرام خود را چند برابر کنید
یک کمپین UGC را اجرا کنید
در مورد موضوع استفاده از محتوای اینستاگرام که سایر افراد ایجاد کرده اند ، همچنین بهتر است پیروان موجود خود را تشویق کنید تا محتوایی را در مورد یک موضوع خاص ایجاد کنند که می توانید آن را به فید خود ارسال کنید.
از این نوع مطالب به عنوان "UGC" یا محتوای تولید شده توسط کاربر یاد می شود. این اصطلاح همچنین به طور گسترده تری به هر محتوای ایجاد شده توسط کاربران هر محصول یا خدمات در مورد آن محصولات / خدمات خاص ، با تشویق خود برند یا بدون آن ، اطلاق می شود.
با این حال ، مگر اینکه شما یک مارک تجاری بزرگ و معتبر باشید ، بعید است کاربران بدون انگیزه محتوای فیسبوک را درباره شما و محصولات شما ایجاد کنند.
با اجرای مسابقه ای که کاربران می توانند با ایجاد یک پست اینستاگرام و برچسب گذاری آن با هشتگ مارک شخصی شما یا هشتگ تبلیغاتی ، برنده این موضوع شوند.
https://blog.iconosquare.com/create-quality-instagram-content/
به عنوان مثال ارائه یک محصول رایگان یا تخفیف به دنبال کنندگان ، به شما کمک می کند تا برای کمپین خود شتاب ایجاد کنید زیرا احتمال دارد کاربران بیشتری از هشتگ شما استفاده کنند. رقابت خود را از طریق کانال های دیگر رسانه های اجتماعی خود اعلام کنید و آن را در خبرنامه خود بگنجانید - اساساً ، برای شروع کار هرچه می توانید کلمه را به زبان بیاورید!
اگر می خواهید بر عملکرد هشتگ کمپین خود نظارت داشته باشید ، می توانید با استفاده از ابزاری مانند Iconosquare آن را ردیابی کنید. در برنامه PRO یا بالاتر با توییتر، می توانید تمام رسانه های مرتبط را برای هشتگ ، رشد هشتگ خود را با گذشت زمان و تعامل با هشتگ را مشاهده کنید.
تجزیه و تحلیل هشتگ از Iconosquare
بخاطر داشته باشید که نباید نسبت به نوع محتوایی که از کاربران خود می خواهید ارسال کنند محدود کننده باشید ، در غیر اینصورت آنها مزاحمتی نخواهند کرد!
UGC باید به جای تمرکز ، یک استراتژی تکمیلی برای تأمین محتوای خوراک شما باشد. اگر بیش از حد به UGC اعتماد کنید ، پیروان شما احساس می کنند از آنها سوiting استفاده می کنید و همچنین کنترل زیبایی خوراک خود را کمتر خواهید داشت.
با تأثیرگذاران همکاری کنید
اگر می خواهید کنترل بیشتری بر خبرمایه خود داشته باشید ، و جریان مداومی از محتوای اینستاگرام با مارک تجاری داشته باشید ، باید کار با تأثیرگذاران را در نظر بگیرید.
با همکاری با اینفلوئنسرهایی که از قبل دارای اندازه خوبی برای دنبال کردن هستند ، این فرصت را دارید که مخاطبان خود را گسترش دهید و تعداد زیادی فالوور جدید برای حساب خود بدست آورید.
همچنین محتوای بسیار خوبی برای خبرمایه خود خواهید داشت! فقط خوراک مارک آرایشی @ TooFaced را بررسی کنید - بسیاری از پست های آنها در واقع بازنشر از تأثیرگذار تبلیغات محصولات Too Faced است.
نحوه ایجاد محتوای با کیفیت اینستاگرام به عنوان نمونه اینستاگرام
مطمئناً ، اگر شما یک تجارت کوچک با بودجه مشاغل کوچک هستید ، می خواهید به جای نام های بزرگ با تأثیرگذاران خرد ارتباط برقرار کنید.
تأثیرپذیری های کوچک بین 10،000 تا 50،000 نفر دارند و معامله با آنها راحت تر است - اما فقط اگر محصولی را بفروشید که مخاطبان آنها واقعاً به آن علاقه مند شوند. به همین دلیل باید مطمئن شوید که فقط با تأثیرگذارانی که در جای شما قرار دارند تماس بگیرید.
شما می توانید یک DM در اینستاگرام ارسال کنید ، اگرچه معمولاً افراد تأثیرگذار ، مانندelnaz_golrokh که در مثال زیر نشان داده ام ، برای اطلاعات بیشتر در مورد اطلاعات تماس با آنها در اطلاعات زندگی خود در Instagram حضور دارند.
چگونه محتوای اینستاگرام با کیفیت ایجاد کنیم که با تأثیرگذاران ارتباط برقرار کند