اموزش  جامع اینستاگرام

اموزش جامع اینستاگرام

اموزش 0 تا 100 اینستاگرام از نصب تا کسب درامد میلیون در ماه
اموزش  جامع اینستاگرام

اموزش جامع اینستاگرام

اموزش 0 تا 100 اینستاگرام از نصب تا کسب درامد میلیون در ماه

تولید محتوا در اینستاگرام

اموزش تولید  محتوا  در اینستاگرام  

شما با  استفاده  از  روش  های  گفته  شده  به  راحتی  میتوانید  در  اینستاگرام محتوا های با  کیفیت  تولید  کرده  و  بازدید پیج  اینستاگرام  خود  را  چند برابر  کنید  


karinacss


یک کمپین UGC را اجرا کنید


در مورد موضوع استفاده از محتوای اینستاگرام که سایر افراد ایجاد کرده اند ، همچنین بهتر است پیروان موجود خود را تشویق کنید تا محتوایی را در مورد یک موضوع خاص ایجاد کنند که می توانید آن را به فید خود ارسال کنید.


از این نوع مطالب به عنوان "UGC" یا محتوای تولید شده توسط کاربر یاد می شود. این اصطلاح همچنین به طور گسترده تری به هر محتوای ایجاد شده توسط کاربران هر محصول یا خدمات در مورد آن محصولات / خدمات خاص ، با تشویق خود برند یا بدون آن ، اطلاق می شود.


با این حال ، مگر اینکه شما یک مارک تجاری بزرگ و معتبر باشید ، بعید است کاربران بدون انگیزه محتوای فیسبوک  را درباره شما و محصولات شما ایجاد کنند.


با اجرای مسابقه ای که کاربران می توانند با ایجاد یک پست اینستاگرام و برچسب گذاری آن با هشتگ مارک شخصی شما یا هشتگ تبلیغاتی ، برنده این موضوع شوند.


https://blog.iconosquare.com/create-quality-instagram-content/


به عنوان مثال ارائه یک محصول رایگان یا تخفیف به دنبال کنندگان ، به شما کمک می کند تا برای کمپین خود شتاب ایجاد کنید زیرا احتمال دارد کاربران بیشتری از هشتگ شما استفاده کنند. رقابت خود را از طریق کانال های دیگر رسانه های اجتماعی خود اعلام کنید و آن را در خبرنامه خود بگنجانید - اساساً ، برای شروع کار هرچه می توانید کلمه را به زبان بیاورید!


اگر می خواهید بر عملکرد هشتگ کمپین خود نظارت داشته باشید ، می توانید با استفاده از ابزاری مانند Iconosquare آن را ردیابی کنید. در برنامه PRO یا بالاتر با توییتر، می توانید تمام رسانه های مرتبط را برای هشتگ ، رشد هشتگ خود را با گذشت زمان و تعامل با هشتگ را مشاهده کنید.


تجزیه و تحلیل هشتگ از Iconosquare


بخاطر داشته باشید که نباید نسبت به نوع محتوایی که از کاربران خود می خواهید ارسال کنند محدود کننده باشید ، در غیر اینصورت آنها مزاحمتی نخواهند کرد!


UGC باید به جای تمرکز ، یک استراتژی تکمیلی برای تأمین محتوای خوراک شما باشد. اگر بیش از حد به UGC اعتماد کنید ، پیروان شما احساس می کنند از آنها سوiting استفاده می کنید و همچنین کنترل زیبایی خوراک خود را کمتر خواهید داشت.


 با تأثیرگذاران همکاری کنید


اگر می خواهید کنترل بیشتری بر خبرمایه خود داشته باشید ، و جریان مداومی از محتوای اینستاگرام با مارک تجاری داشته باشید ، باید کار با تأثیرگذاران را در نظر بگیرید.


با همکاری با اینفلوئنسرهایی که از قبل دارای اندازه خوبی برای دنبال کردن هستند ، این فرصت را دارید که مخاطبان خود را گسترش دهید و تعداد زیادی فالوور جدید برای حساب خود بدست آورید.


همچنین محتوای بسیار خوبی برای خبرمایه خود خواهید داشت! فقط خوراک مارک آرایشی @ TooFaced را بررسی کنید - بسیاری از پست های آنها در واقع بازنشر از تأثیرگذار تبلیغات محصولات Too Faced است.


نحوه ایجاد محتوای با کیفیت اینستاگرام به عنوان نمونه اینستاگرام


مطمئناً ، اگر شما یک تجارت کوچک با بودجه مشاغل کوچک هستید ، می خواهید به جای نام های بزرگ با تأثیرگذاران خرد ارتباط برقرار کنید.


تأثیرپذیری های کوچک بین 10،000 تا 50،000 نفر دارند و معامله با آنها راحت تر است - اما فقط اگر محصولی را بفروشید که مخاطبان آنها واقعاً به آن علاقه مند شوند. به همین دلیل باید مطمئن شوید که فقط با تأثیرگذارانی که در جای شما قرار دارند تماس بگیرید.


شما می توانید یک DM در اینستاگرام ارسال کنید ، اگرچه معمولاً افراد تأثیرگذار ، مانندelnaz_golrokh که در مثال زیر نشان داده ام ، برای اطلاعات بیشتر در مورد اطلاعات تماس با آنها در اطلاعات زندگی خود در Instagram حضور دارند.


چگونه محتوای اینستاگرام با کیفیت ایجاد کنیم که با تأثیرگذاران ارتباط برقرار کند


منابع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد