اموزش  جامع اینستاگرام

اموزش جامع اینستاگرام

اموزش 0 تا 100 اینستاگرام از نصب تا کسب درامد میلیون در ماه
اموزش  جامع اینستاگرام

اموزش جامع اینستاگرام

اموزش 0 تا 100 اینستاگرام از نصب تا کسب درامد میلیون در ماه

خرید فالوور بدون ریزش


خرید  فالوور  بدون  ریزش اینستاگرام  



1000 فالوور اینستاگرام این یک نقطه عطف رایج در شبکه های اجتماعی است که بسیاری از افراد سعی می کنند هنگام ساختن یک نام تجاری - چه حساب کاربری شرکت خود و چه حساب شخصی خود ، در جهت رسیدن به آن تلاش کنند. واقعاً رسیدن به این ردیف اول است که نشان می دهد شما توانایی یک تأثیرگذار جدی آنلاین در صنعت خود را دارید.


https://www.precisionmarketinggroup.com/blog/how-to-get-more-instagram-followers


با این حال ، با افزایش بازاریابی اینفلوئنسر ، کاربران اینستاگرام گاهی لیستهایی از پیروان بالقوه خود را خریداری می کنند به این امید که حداقل بخشی از این افراد را به حساب خود جلب کنند. اما در بسیاری از موارد ، به ویژه در یک محیط کسب و کار ، خرید یک لیست می تواند منجر به هدایت ترافیک با کیفیت پایین به وب سایت شما شود - همراه با عواقب ناخواسته ... مانند نرخ جستجوی بالاتر ، زمان کمتری در صفحات و سرنخ های نامناسب .


خرید  دنبال کننده ی  ارزان


این یک مسیر بسیار ایمن تر (و پاداش آورتر) برای رشد ذهنی اجتماعی شما است. تعامل با نام تجاری شما بسیار بیشتر خواهد بود ، اعضای مخاطبان شما محتوای شما را به اشتراک می گذارند و شما فرصت بیشتری برای تبدیل یا پرورش لیدهای واجد شرایط دارید که در واقع به آنچه می فروشید علاقه مند هستند.


در زیر 10 نکته ساده برای رسیدن به 10kفالوور اینستاگرام بدون خرید راه خود در اینجا آورده شده است!


1. برای یافتن صدای خود آزمایش کنید.

اگر مدتی است که در اینستاگرام مطلب ارسال می کنید و به کشش اجتماعی مورد نظر خود دست پیدا نمی کنید ، آن را تغییر دهید! نوع محتوایی را که ارسال می کنید تغییر دهید و لحن دیگری را در زیرنویس ها دریافت کنید.(فیسبوک) سپس به تجزیه و تحلیل مراجعه کنید و ببینید افراد با چه محتوایی در ارتباط هستند. همچنین می توانید مارک هایی را که می خواهید در شبکه های اجتماعی تقلید کنید ، مشاهده کنید و چند ایده جدید را در خود بگنجانید. پس از شناسایی محتوا و صدایی که بیشترین بازدید را در بینندگان خود دارد ، پستهای بیشتری از این دست را منتشر کنید!


2. مارک خود را حفظ کنید.

درست است که آزمایش زیاد می تواند رشد افراد زیر را مختل کند. من شخصاً مقصر هستم که هر از گاهی "خارج از مارک" می روم. بعنوان یک تصویرگر ، مواردی وجود دارد که من خلاقانه خسته می شوم ، بنابراین برای مدتی کوتاه با سبک خود کاری متفاوت انجام می دهم ... و شروع به از دست دادن پیروان می کنم. ایجاد یک مارک جامد درمورد قوام است. بعد از مدت کافی شما را دنبال می کنند ، مردم انتظار می روند چیزی خاص از شما داشته باشند (دیجی  کالا)- چیزی که از آن لذت می برند! اگرچه جستجوی انواع جدید مطالب مهم است (همانطور که ممکن است یک ناخن طلایی در آن پیدا کنید) ، اما پس از یافتن جایگاه خود ، بدون داشتن یک استراتژی کاملاً فکری خیلی از آن فاصله نگیرید.


3. فعال باشید.

آیا در اینستاگرام فعال هستید؟ آیا عکس های دیگران را دوست دارید ، درباره آنها نظر می دهید و مرتباً با محتوای آنها درگیر می شوید؟ این یک روش عالی برای شروع به جلب توجه است ، به خصوص اگر این پست ها توسط افراد در بازار هدف شما از نزدیک دنبال شود. گفته می شود ، اگر بیش از حد فعال باشید ، می توانید در الگوریتم های اینستاگرام مانند یک ربات اسپم به نظر برسید ، و ممکن است آنها شما را هوس کنند. در واقع افراد منزجر زیادی وجود دارند که نظرات تصادفی را به صورت خودکار نشان می دهند تا در کانال های اینفلوئنسر با URL در وب سایت های خود و غیره نشان داده شوند. ما حتی چنین چیزی را در وبلاگ PMG مشاهده می کنیم و بلافاصله آنها را حذف می کنیم. بنابراین نکته کلیدی در اینجا حفظ یک سطح متداول - اما از نظر اجتماعی قابل قبول - است.


خرید فالوور  واقعی  


4. برای دنبال کردن دنبال نکنید.


وسوسه انگیز است ، اما این کار را نکن اگر کسی را ببینم که 10 هزار فالوور دارد اما او 15000 نفر را دنبال می کند ، این بدان معناست که محتوای وی در واقع از کیفیت بالایی برخوردار نیست - و آنها فقط با کلیک کردن روی هر دکمه فالو که سعی می کنند تعداد دنبال کنندگان خود را افزایش دهند. ساختن مخاطب درگیر وقت و حوصله می خواهد. اگر شما واقعاً از استراتژی شبکه های اجتماعی برای نام تجاری خود استفاده می کنید ، پیروی از دیگران به خاطر اینکه آنها شما را دنبال کنند ، نتیجه دلخواه شما را به همراه نخواهد داشت.


5. واقعی و صادق باشید.

همه چیز می تواند در اینستاگرام احساس جعلی شود. آیا واقعاً زندگی آن شخص بسیار عالی است؟ چه کسی آشپزخانه ای تمیز دارد؟ از معتبر بودن و ایجاد محتوایی که افراد می توانند با آن ارتباط برقرار کنند ، نترسید. برجسته سازی نکات جالب در کسب و کار شما می تواند مردم را به خود جلب کند. در حالی که هنوز تا حدی نظارت می شود ، ارسال محتوای تولید شده توسط کاربر ، محتوای اشخاص ثالث یا حتی نقل قول های کارمندان نیز روشن می کند که مارک شما چه ارزش هایی دارد و اولویت بندی می کند. استفاده از ابزار Instagram Stories نیز راهی عالی برای به نمایش گذاشتن فرهنگ شرکت یا شخصیت منحصر به فرد شما است. اگر با فیلم راحت هستید ، آن را امتحان کنید!


6. زیاد لاف نزنید.

بنابراین شما برنده جایزه شده اید. این عالی است ، و شما قطعا باید در مورد آن ارسال کنید. فقط از تقدیرنامه ها ، گواهینامه ها و بررسی ها تنها نوع موردی که ارسال می کنید خودداری کنید. در راستای موارد مشابه ، زمان زیادی را صرف صحبت در مورد محصول یا خدمات خود و اینکه چرا این کار شگفت انگیز است نکنید. در واقع ، زمان بسیار کمی را برای انجام آن صرف کنید. افراد حساب Instagram شما را فقط برای محتوای تبلیغاتی دنبال نمی کنند. آنها می خواهند طرفی از شما یا سازمان شما را ببینند که باعث می شود انسان تر به نظر برسید ، می خواهند از خلاقیت الهام بگیرند و می خواهند بخندند!


7. انتشار مطالب به موقع.

اقامت در بالای رویدادهای جاری ، اخبار صنعت و فرهنگ پاپ به شما کمک می کند تعاملات Wi-Fi را تقویت کنید


حساب شما توجه داشته باشید که چه مواردی در حال پیشرفت و پیشرفت است و چگونه می توانید از آن در صفحه خود استفاده کنید. آیا میم جدیدی وجود دارد که ویروسی شود؟ ببینید که چگونه می توانید آن را متناسب با مارک یا تخصص خود شخصی سازی کنید. آیا اتفاقی در رسانه افتاده است که بر صنعت شما تأثیر بگذارد؟ مقاله ای را با چرخش خود در وبلاگ خود بنویسید و آن را در کانال های اجتماعی خود تبلیغ کنید (از جمله اینستاگرام!) استفاده از امور روز و روند آنلاین می تواند به شما کمک کند تا کره چشم بیشتری راجع به محتوای شما ایجاد کنید ، به ویژه هنگامی که از هشتگ های مناسب استفاده می کنید.


8- تأثیرگذاران را شناسایی کرده و با آنها تعامل کنید.

بهترین افراد تأثیرگذار را در حوزه تخصصی خود پیدا کنید و آنها را دنبال کنید. توجه داشته باشید که آنها چه چیزی ارسال می کنند و افراد در زیرنویس ها چه می گویند. سپس در گفتگو شرکت کنید. افرادی که دنبال می کنند و در تعامل هستند به احتمال زیاد در مخاطبان هدف شما نیز هستند و اگر به چیزی که آنها می گویند پاسخ دهید ، ممکن است فقط یک پیرو جدید از آن بیرون بیاورید!


9. از اینستاگرام خود یک نمای پرنده بگیرید.

یک قدم به عقب برگردید و سریع به اینستاگرام خود نگاهی بیندازید (می دانید صفحه ای که تمام مربع ها روی آن است). چه چیزی از دست رفته است؟ آیا منسجم به نظر می رسد؟ اطمینان حاصل کنید که همه تصاویر شما خوب و با مارک هستند ، موارد برجسته اینستاگرام را تنظیم کرده اید ، تمام اطلاعات زیستی شما با هشتگ ها و پیوند فعلی به وب سایت یا محتوای مربوطه به روز می شوند.


10. اینستاگرام خود را در کانال های دیگر خود ارتقا دهید.

اگر قبلاً از یک بستر اجتماعی دیگر پیروی خوبی دارید ، حتماً از آن فالوورهای مربوط به حساب اینستاگرام خود اطمینان حاصل کنید! شما همچنین باید با تبلیغ کانال خود در وب سایت خود ، افراد را به سمت اینستاگرام خود سوق دهید! چند روش برای تبلیغ متقابل عبارتند از:


قرار دادن تصاویر اینستاگرام از صفحه خود در خبرنامه

قرار دادن تصاویر اینستاگرام از صفحه خود در پست های وبلاگ خود

افزودن پیوند به اینستاگرام خود در امضای ایمیل خود

دسته اینستاگرام خود را به بیوگرافی سایر سایت های رسانه های اجتماعی خود اضافه کنید

اینستاگرام خود را به توییتر و فیس بوک خود متصل کنید تا در هر سه سایت ارسال شود

هنگام رسیدن به مرز 10،000 دنبال کننده ، تعجب کم است. اما با رعایت این نکات و نگه داشتن آنها در ذهن ، شما در حال رشد واقعی اینستاگرام هستید. اگر می خواهید بیشتر بیاموزید ، داستان مشتری ما - Wolfers Lighting on Instagram: A Howling Good Time - را ببینید و بفهمید که چگونه شروع به تولید یک IG ارگانیک قابل توجه (و جذاب!) برای یکی از مشتریان خود کردیم!


دانلود رایگان: 7 سوال در مورد شبکه های اجتماعی(توییتر و یوتیوب) که باید به آنها پاسخ دهید

درباره نویسنده

داگ اورلسکی | طراح گرافیک

داگ اورلسکی ، طراح گرافیک

داگ اورلسکی از سال 2013 متخصص طراحی در PMG بوده است. وی فوق العاده Adobe است و دارای تخصص در فتوشاپ ، InDesign و Illustrator است. او یک متفکر بزرگ تصویر است - نه ، جدی ، او در تصاویر فکر می کند ، بنابراین هنگامی که با تغییر کار به کلمات کلیدی دست و پنجه نرم نمی کند ، او در مورد تکنیک های ساده سازی طراحی ، تکنیک های سفارشی سازی و انتخاب بهینه تصویر می نویسد.


ادامه ی  مطالب  



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد