اموزش  جامع اینستاگرام

اموزش جامع اینستاگرام

اموزش 0 تا 100 اینستاگرام از نصب تا کسب درامد میلیون در ماه
اموزش  جامع اینستاگرام

اموزش جامع اینستاگرام

اموزش 0 تا 100 اینستاگرام از نصب تا کسب درامد میلیون در ماه

کسب درامد اینترنتی

بهترین  راهکار  کسب درامد اینترنتی  

از  0 تا 100  کسب درامد  انلاین  


1 - یادداشت های خود را بفروشید


اگر مشکلی ندارید که یادداشت های خود را با دانشجویان دیگر به اشتراک بگذارید ، راهی عالی برای تولید کمی پول اضافی است. سایت هایی(دیجی  کالا  ) در آنجا وجود دارد که می توانید یادداشت های خود را همراه با قیمت خود در آنها بارگذاری کنید و سپس هنگامی که دانش آموز دیگری آنها را بارگیری می کند ، حقوق دریافت می کنید.


اکثر این سایت ها مانند Nexus Notes و Stuvia رایگان هستند که شما می توانید یادداشت های خود را لیست کنید اما به منظور کنترل بازاریابی و غیره ، مجبور به کاهش سود خود هستید تا مجبور نباشید خودتان به آنجا بروید و یادداشت های خود را تبلیغ کنید.


شما به احتمال زیاد مجبورید (بیت  کوین )را بارگذاری کنید اما ارزش آن را دارد که برای بازگشت آن ارزش داشته باشید و می توانید یادداشت های دست نویس ارسال کنید اما در صورت تایپ کردن ، درآمد بیشتری کسب خواهید کرد.


2 - فروش کتاب دوره های دست دوم


یک راه عالی برای کسب درآمد این است که در پایان سال کتابهای درسی دیگر دانش آموزان را بخرید و بعد از هفته تازه فروشان آن را بفروشید - وقتی مصرف جدید دانش آموزان می دانند که به آنها احتیاج دارند!


شما می توانید در دانشگاه تبلیغات خود را انجام دهید یا آنها را به راحتی در Amazon به صورت آنلاین لیست کنید (فقط بخاطر داشته باشید که آنها در مورد کتابهای فروخته شده کمیسیون می گیرند).


در اینجا 29 مورد دیگر وجود دارد که می توانید در حال حاضر بفروشید!


مسابقات

ورود به مسابقات مطمئناً تضمینی نیست ، اما جامعه به اصطلاح "جمع کننده" در انگلیس به طور مداوم و در هر نوع رقابت سالانه 50000 پوند درآمد کسب می کند.


انواع مسابقات موجود برای شرکت در مسابقات از فرم های ساده ثبت نام و صفحه فیس بوک تا پاسخ صحیح تلفنی به سوالات گرفته تا یک شرکت کننده در نمایش بازی های تلویزیونی متفاوت است. تصور کنید که به جای تماشای آن ، آن را روی Deal یا No Deal قرار داده اید!


با ورود به مسابقات ماهانه دانشجویی خود شروع کنید (صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید تا ببینید بعدی بعدی ما چیست)!


مسابقات


سپس به صفحه مسابقات فعال ما بروید تا وارد سایر مسابقات رایگانی شوید که پیدا کرده ایم. فقط توجه داشته باشید که برخی از این سایت ها ممکن است به شما اسپم ارسال کنند بنابراین از یک آدرس ایمیل مستعار استفاده کنید و تا آنجا که ممکن است از پیشنهادات خود صرف نظر کنید.


برای بارگیری نکات بیشتر درباره موفقیت و کسب درآمد از مسابقات ، راهنمای ورود به مسابقات را بخوانید.


3 - خرید و فروش نام دامنه

دامنه برای فروش


نام دامنه فقط آدرس وب سایت است (به عنوان مثال 'savethestudent.org' یا 'mysite.co.uk') و تعداد زیادی پسوند (.com ، .net ، .co.uk و غیره) وجود دارد.


هزینه ثبت نام آنها در GoDaddy.com 0.99 دلار است ، اما نام دامنه های برتر می توانند در صورت فروش میلیون ها دلار ، اگر نه میلیون دلار ، به دست آورند. در سال 2007 ، VacationRentals.com 35 میلیون دلار با ارزش دریافت کرد!


اکنون احتمالاً قرار نیست با چنین مواردی روبرو شوید ، اما با کمی جستجو می توانید سریع سود خود را بدست آورید. ترفند این است که نام دامنه های موجود را که دارای ارزش تجاری هستند پیدا کنید ، آنها را جمع کنید و سپس برای فروش در سایتی مانند Sedo.com لیست کنید.


 ادامه ی  مطالب  

خرید بازدید پست اینستاگرام

خرید  بازدید  ویدیو  

بازدید در  اینستاگرام چیست  و  چقدر  میتواند برای  یک  پیج  اینستاگرامی مهم  باشد 


خرید بازدیدها و کارهایی که برای حساب شما انجام می دهد


شمارنده مشاهده در ویدئوها به شما و بقیه جهان نشان می دهد که ویدیو موفق است ، ارزش دیدن دارد و اتلاف وقت نیست. در دنیای مدرنی که ما در آن زندگی می کنیم (اپارات)، رقابت زیادی برای جلب توجه ما وجود دارد. با خرید بازدیدها برای فیلم های خود اطمینان حاصل کنید که هیچ کس نمی تواند آنها را نادیده گرفته یا کنار بگذارد.


افراد تمایل دارند فیلم هایی با تعداد بازدید بیشتر تماشا کنند ، و گاهی اوقات از فیلم هایی که بازدید کافی ندارند عبور می کنند. این مفهوم "اثبات اجتماعی"(فیسبوک) ذهن ما را درگیر می کند وقتی رستورانی انتخاب می کنیم و یکی از شلوغ ترین آنها را انتخاب می کنیم. اگر افراد بیشتری در آنجا باشند ، باید بهتر باشند. سرویس افزودن نمای ما باعث می شود که فیلم های شما به بالاترین سطح رسیده و شناخته شوند.


اگر به دنبال توسعه یا تاسیس نام تجاری خود هستید(بیت کوین) ، به دیگران احتیاج دارید که شما را به عنوان مرجعی در حوزه کاری خود ببینند. محتوای ویدئویی با کیفیت بالا و تعداد زیادی بازدید مطمئناً شما را در رسیدن به این هدف یاری می کند. اگر می خواهید با همکاری با افراد تأثیرگذار شناخته شده یا متخصصان خوب ، موفقیت خود را تقویت کنید ، تعداد بازدید بیشتر نیز ممکن است در اولین مراحل و معرفی ها به شما کمک کند.


همانطور که می توانید تصور کنید ، با افزایش بازدیدهای ویدئویی ، افراد بیشتری جذب صفحه شما می شوند و میزان نمایش و نمایش شما نیز افزایش می یابد. این چرخه مثبت بخش مهمی از سرمایه گذاری در رشد و حفظ حرکت رو به جلو برای حساب و نام تجاری شما است.


چرا فیلم برای شبکه های اجتماعی مهم است


با قدرتمندتر شدن فناوری ما و افزایش قدرت ارتباطات اینترنتی ، اهمیت فیلم بسیار بیشتر می شود. اکثر تلفن های همراه نه تنها عکس هایی با کیفیت عالی می گیرند ، بلکه می توانند ویدیویی فوق العاده نیز تولید کنند. قابلیت دسترسی به فیلم و عمق اطلاعاتی که می تواند در مقایسه با یک عکس منتقل شود ، برای بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی بسیار جذاب است.


محتوای ویدئویی فقط سرگرم کننده و جذاب نیست. همچنین این امکان را دارد که بهتر از یک تصویر ساده با مخاطبان ارتباط برقرار کند. فیلم ها توانایی ویژه ای دارند که می توانند رفتار مصرف کننده را تحت تأثیر قرار دهند و تأثیر زیادی دارند. با موسیقی جذاب ، احساسی یا پرانرژی و ایده های هوشمندانه و خلاقانه ، فیلم های بازاریابی می توانند برای برند شما بسیار قدرتمند باشند. اگر از خود می پرسید "چگونه می توانم افراد بیشتری را وادار کنم که در اینستاگرام مرا دنبال کنند؟" سپس فیلم بیشتر می تواند بخشی از پاسخ باشد.


داشتن یک ویدیو در صفحه مقصد می تواند اعتماد را افزایش دهد و بر تبدیلات تأثیر مثبت بگذارد. از آنجا که دستکاری ویدئو بسیار دشوارتر از تصاویر است ، مخاطبان احساس راحتی و باز بودن بیشتری نسبت به تبلیغات و محتوای ویدیویی دارند. فقط مخاطبان شما نیستند که عاشق ویدیو هستند ، SEO و SEM پتانسیل فیلم نیز بسیار زیاد است. موتورهای جستجو می بینند که افراد وقت بیشتری را در صفحات شما سپری می کنند و رتبه بندی بالاتری در سایت شما ایجاد می کنند. از زمانی که گوگل یوتیوب را در سال 2006 خریداری کرد ، ارتباط این دو همچنان بیشتر و بیشتر می شود.


تخمین زده شده است که تعامل ویدئویی با یک افزایش 46 درصدی در جذابیت عکس و 53 درصدی درگیر شدن در ویدئو در سال گذشته ، پیشی گرفتن از عکس است. عکس ها منجر به پسندیدن بیشتر می شوند و فیلم ها نظرات بیشتری را به خود جلب می کنند. تصمیم گیری بین عکس یا فیلم وقتی که به پست های اسپانسر شده نگاه می کنیم ، سخت تر می شود. ویدئوهای تبلیغاتی معمولاً سه برابر عکس نظر می دهند و می توانید با تعداد مشاهده (نه فقط لایک و نظر) تجزیه و تحلیل دقیق تری دریافت کنید.


بسیاری از افراد به دلیل پیچیدگی و زمان بر بودن از ساختن ویدئوها منصرف می شوند. در حالی که مارک های بزرگ اغلب فیلم های تبلیغاتی پیچیده و کاملاً پیچیده ای ایجاد می کنند ، هر مارکی می تواند به هر طریقی که بخواهد وارد ویدئو شود. از به روز نگه داشتن مشتریان در مورد پیشرفت ها ، تا ایجاد فیلم های رنگارنگ و پویاتر که تجارت شما را به نمایش می گذارد ، ویدیو می تواند تأثیر مثبت زیادی بر روی حساب شما داشته باشد و به شما کمک کند بازدید بیشتری در اینستاگرام داشته باشید. همچنین بسیاری از برنامه های جذاب ویرایش ویدئو وجود دارد که به شما کمک می کند تصاویر تلفن همراه ، دوربین اکشن و دوربین دیجیتال را به محتوایی سرگرم کننده ، حرفه ای و الهام بخش برای کانال های خود تبدیل کنید.


مهم: در حالی که فیلم دارای مزایای زیادی نسبت به محتوای عکس است ، به خاطر داشته باشید که با زمان بارگیری بیشتر ، سرعت اینترنت کم و دسترسی ضعیف در مناطق کمتر توسعه یافته / روستایی ، ویدیو می تواند یک چالش باشد. بارگذاری فیلم ها و مشاهده آنها برای اتصال به اینترنت و همچنین دستگاه شما کار بسیار سنگینی است و بسیاری از بینندگان حوصله صبر کردن بیش از چند ثانیه قبل از حرکت را ندارند.


با خرید  بازدید  برای  پیج خود  اعتبار  نیز  بخرید  

تولید محتوا در اینستاگرام

اموزش تولید  محتوا  در اینستاگرام  

شما با  استفاده  از  روش  های  گفته  شده  به  راحتی  میتوانید  در  اینستاگرام محتوا های با  کیفیت  تولید  کرده  و  بازدید پیج  اینستاگرام  خود  را  چند برابر  کنید  


karinacss


یک کمپین UGC را اجرا کنید


در مورد موضوع استفاده از محتوای اینستاگرام که سایر افراد ایجاد کرده اند ، همچنین بهتر است پیروان موجود خود را تشویق کنید تا محتوایی را در مورد یک موضوع خاص ایجاد کنند که می توانید آن را به فید خود ارسال کنید.


از این نوع مطالب به عنوان "UGC" یا محتوای تولید شده توسط کاربر یاد می شود. این اصطلاح همچنین به طور گسترده تری به هر محتوای ایجاد شده توسط کاربران هر محصول یا خدمات در مورد آن محصولات / خدمات خاص ، با تشویق خود برند یا بدون آن ، اطلاق می شود.


با این حال ، مگر اینکه شما یک مارک تجاری بزرگ و معتبر باشید ، بعید است کاربران بدون انگیزه محتوای فیسبوک  را درباره شما و محصولات شما ایجاد کنند.


با اجرای مسابقه ای که کاربران می توانند با ایجاد یک پست اینستاگرام و برچسب گذاری آن با هشتگ مارک شخصی شما یا هشتگ تبلیغاتی ، برنده این موضوع شوند.


https://blog.iconosquare.com/create-quality-instagram-content/


به عنوان مثال ارائه یک محصول رایگان یا تخفیف به دنبال کنندگان ، به شما کمک می کند تا برای کمپین خود شتاب ایجاد کنید زیرا احتمال دارد کاربران بیشتری از هشتگ شما استفاده کنند. رقابت خود را از طریق کانال های دیگر رسانه های اجتماعی خود اعلام کنید و آن را در خبرنامه خود بگنجانید - اساساً ، برای شروع کار هرچه می توانید کلمه را به زبان بیاورید!


اگر می خواهید بر عملکرد هشتگ کمپین خود نظارت داشته باشید ، می توانید با استفاده از ابزاری مانند Iconosquare آن را ردیابی کنید. در برنامه PRO یا بالاتر با توییتر، می توانید تمام رسانه های مرتبط را برای هشتگ ، رشد هشتگ خود را با گذشت زمان و تعامل با هشتگ را مشاهده کنید.


تجزیه و تحلیل هشتگ از Iconosquare


بخاطر داشته باشید که نباید نسبت به نوع محتوایی که از کاربران خود می خواهید ارسال کنند محدود کننده باشید ، در غیر اینصورت آنها مزاحمتی نخواهند کرد!


UGC باید به جای تمرکز ، یک استراتژی تکمیلی برای تأمین محتوای خوراک شما باشد. اگر بیش از حد به UGC اعتماد کنید ، پیروان شما احساس می کنند از آنها سوiting استفاده می کنید و همچنین کنترل زیبایی خوراک خود را کمتر خواهید داشت.


 با تأثیرگذاران همکاری کنید


اگر می خواهید کنترل بیشتری بر خبرمایه خود داشته باشید ، و جریان مداومی از محتوای اینستاگرام با مارک تجاری داشته باشید ، باید کار با تأثیرگذاران را در نظر بگیرید.


با همکاری با اینفلوئنسرهایی که از قبل دارای اندازه خوبی برای دنبال کردن هستند ، این فرصت را دارید که مخاطبان خود را گسترش دهید و تعداد زیادی فالوور جدید برای حساب خود بدست آورید.


همچنین محتوای بسیار خوبی برای خبرمایه خود خواهید داشت! فقط خوراک مارک آرایشی @ TooFaced را بررسی کنید - بسیاری از پست های آنها در واقع بازنشر از تأثیرگذار تبلیغات محصولات Too Faced است.


نحوه ایجاد محتوای با کیفیت اینستاگرام به عنوان نمونه اینستاگرام


مطمئناً ، اگر شما یک تجارت کوچک با بودجه مشاغل کوچک هستید ، می خواهید به جای نام های بزرگ با تأثیرگذاران خرد ارتباط برقرار کنید.


تأثیرپذیری های کوچک بین 10،000 تا 50،000 نفر دارند و معامله با آنها راحت تر است - اما فقط اگر محصولی را بفروشید که مخاطبان آنها واقعاً به آن علاقه مند شوند. به همین دلیل باید مطمئن شوید که فقط با تأثیرگذارانی که در جای شما قرار دارند تماس بگیرید.


شما می توانید یک DM در اینستاگرام ارسال کنید ، اگرچه معمولاً افراد تأثیرگذار ، مانندelnaz_golrokh که در مثال زیر نشان داده ام ، برای اطلاعات بیشتر در مورد اطلاعات تماس با آنها در اطلاعات زندگی خود در Instagram حضور دارند.


چگونه محتوای اینستاگرام با کیفیت ایجاد کنیم که با تأثیرگذاران ارتباط برقرار کند


منابع

اموزش سیر تا پیاز اینستاگرام برای ایفون


از برچسب گذاری موقعیت مکانی استفاده کنید

در هنگام آماده سازی برای به اشتراک گذاشتن یک تصویر در اینستاگرام ، می توانید مکانی را که تصویر گرفته شده اضافه کنید. قبل از اشتراک گذاری کافیست گزینه Add Location را بزنید و مکان مربوطه را جستجو کنید.

نکات اینستاگرام عکاسی از آیفون 17
دقیقاً مانند هشتگ ها ، پس از جستجو در "مکان" ، تصویر شما با سایر تصاویر گرفته شده در همان مکان ظاهر می شود.

وقتی در حال مرور اینستاگرام هستید ، سعی کنید برچسب های "امازون" را برای الهام گرفتن از عکس های گرفته شده در یک مکان خاص جستجو کنید. شما اغلب ایده های خوبی برای مکان های کاوش و بهترین دیدگاه ها برای گرفتن عکس خواهید داشت.

نکات اینستاگرام عکاسی از آیفون 23

 افراد را نشان کنید

برای جلب توجه یک شخص به یک پست ، می توانید از نماد @ و سپس نام کاربری شخص که می خواهید نام ببرید استفاده کنید.

به عنوان مثال ، نام اینستاگرام من  یوتیوب است ، بنابراین اگر می خواهید در یک نظر از من نام ببرید یا من را در یک عکس برچسب گذاری کنید ، باید یوتیوب  را تایپ کنید.

می توانید از یک شخص در عنوان عکس یا نظر نام ببرید. سپس آنها خواهند دید که در ارتباط با یک پست از آنها نام برده شده است.

نکات اینستاگرام عکاسی از آیفون 
هنگام پاسخ دادن به نظرات عکس های خود ، همیشه از نام کاربری شخص قبل از نماد @ استفاده کنید تا به او اطلاع داده شود که به نظر وی پاسخ داده اید.

نکات اینستاگرام عکاسی آیفون 
همچنین می توانید برای نشان دادن افرادی که در عکسهای شما ظاهر می شوند از این ویژگی استفاده کنید. هنگام ارسال تصویر به اینستاگرام ، می توانید همزمان با افزودن مکان ، افراد را برچسب گذاری کنید.

نکات اینستاگرام عکاسی از آیفون 

مراکز Themed را دنبال کنید

اینستاگرام دارای یک انجمن قطب پر رونق است.(دیجی کالا  ) هاب ها صفحه هایی هستند که تصاویری از هنرمندان مختلف با موضوع خاص را به نمایش می گذارند.

با هزاران هاب خارج ، شما تقریباً تضمین می کنید که برخی از موارد مورد علاقه شما را پیدا کنید.

نکات اینستاگرام عکاسی از آیفون 
هاب ها در نمایش بهترین تصاویر به شما کمک می کنند کاربران اینستاگرام را که می خواهید بیشتر ببینید ، کشف کنید.

اما آنها همچنین فرصتی را برای شما فراهم می کنند تا تصاویر خود را در مراکز مربوطه به نمایش بگذارید. به سادگی تصاویر خود را با هشتگ توپی تبلیغاتی که معمولاً در اطلاعات بیوگرافی صفحه یافت می شود ، برچسب گذاری کنید.

ناظرانی که به مراکز مراقبت می کنند ، تصاویر برچسب خورده را مرور کرده و بهترین تصاویر را برای دیدن همه در اختیار دارند. عکس شما به شما اعتبار داده می شود تا هر کسی که آن را مشاهده می کند بتواند از طریق فید Instagram شما کلیک کند.

برای  بیشتر  دانستن  کلیک  کنید 

اموزش افزایش فالوور 0 تا100

راهکار افزایش  فالوور  اینستاگرام 

مانند  اب  خوردن  و طبق  گفته  های  بنده فالوور  های  خود را به  راحتی یاد کنید  



1. از فالوورهای جعلی اینستاگرام خودداری کنید

تفاوت فاحشی بین حساب کاربری اینستاگرام با پیروان جعلی و قانونی وجود دارد. شاید به راحتی خرید فالوورهای اینستاگرام وسوسه انگیز به نظر برسد ، اما این واکنش بیش از مزایای رشد آلی پیروان است.


https://sproutsocial.com/insights/how-to-get-followers-on-instagram/


پیروان جعلی اینستاگرام تمایل دارند:


فریب دنبال کنندگان جدید: اگر کاربران به فید غیرفعال اینستاگرام با دهها هزار دنبال کننده بروند ، اعتبار حساب را کاهش می دهد. مردم را فریب ندهید تا شما را دنبال کنند. برای تعامل بهتر اعتماد و روابط طولانی مدت ایجاد کنید.

ROI نداشته باشید: ممکن است خرید دنبال کننده آسان تر باشد ، اما ربات خریداری شده یا پیروان جدید بدون سرنشین شما هیچ چیز خریداری نمی کنند. مردم به یک دلیل مارک های تجاری را در اینستاگرام دنبال می کنند دیجی کالا  - آنها آنچه را که شما ارسال می کنید یا به طور کلی شرکت شما را دوست دارند. اینها هزینه کنندگان واقعی هستند و ارزش پولی را برای تجارت شما به ارمغان می آورند.

وزوز کم و زیاد ایجاد کنید: اگر 10 هزار دنبال کننده جعلی دارید ، چند نفر در مورد نظرات خود نظر ، لایک و به اشتراک می گذارند؟ به احتمال زیاد ، این حساب های ربات یا جعلی توسط اینستاگرام پاک می شود ، حذف می شود و باعث می شود پست های شما مانند قبرستان نامزدی باشد.

افراد واقعی توانایی اشتراک گذاری ، پسندیدن ، نظر دادن و تعامل با پست های اینستاگرامی شما را دارند امازون. بعلاوه ، این کاربران وقتی شخصی در آن طرف پاسخ می دهد لذت می برند.


نامزدی سرسبز در اینستاگرام

به عنوان مثال ، لوازم آرایشی و بهداشتی Lush وقت می برد و به س questionsالات مختلف محصول پاسخ می دهد ، که نتیجه آن بازگشت کاربران ، پیگیری یا احتمالاً اشتراک با دیگران است. این تعاملات همیشه ارزش بیشتری نسبت به مجموعه دنبال کنندگان غیرفعال دارند.


2. اینستاگرام خود را در همه جا به نمایش بگذارید

مگر اینکه شما اینستاگرام خود را تبلیغ کنید ، افراد چگونه می توانند یک حساب کاربری پیدا کنند؟ مطمئن شوید که حساب اینستاگرام شما در وب سایت و سایر شبکه های اجتماعی شما ذکر شده است.


ایجاد دید و آگاهی یکی از بهترین راه های کشف شدن است. اگر واقعاً می خواهید فالوئرهای بیشتری در اینستاگرام به دست آورید ، به مردم اطلاع دهید که کجا شما را پیدا کنند. شما می توانید دکمه های رسانه های اجتماعی را به وب سایت و وبلاگ خود اضافه کنید تا به ارتقا shares اشتراک اجتماعی در همه شبکه های شما کمک کند و همچنین به مردم نشان دهید که کجا شما را در اینستاگرام پیدا کنند.



ایده عالی دیگر عبور از تبلیغات در حساب های رسانه های اجتماعی خود است. موزه هنرهای مدرن به طور مرتب آگاهی در مورد اینستاگرام خود را از طریق توییتر منتشر می کند. به راحتی می توانید از سایر شبکه های اجتماعی خود برای هدایت کاربران به اینستاگرام خود استفاده کنید.


با این حال ، اطمینان حاصل کنید که فقط درخواست فالو نمی کنید. درعوض باید سعی کنید محتوای منحصر به فرد را در اینستاگرام خود تبلیغ کنید تا کاربران دلیل داشته باشند که شما را در آنجا دنبال کنند. خوشبختانه ، با اضافه کردن تعداد زیادی محتوای جدید و ویژگی های ویدئویی مانند Stories ، IGTV و Reels ، این فرصت عالی برای ایجاد فالوور از طریق محتوای خلاقانه دارید.


Instagram Stories از محبوب ترین انواع محتوای اجتماعی برای Gen Z است

3-دنبال کنندگان محتوا را ارسال کنید

اگرچه این گفته راحت تر از انجام است ، اما هوشمندانه است که بدانید پیروان شما می خواهند چه محتوایی را ببینند. به سرعت در اینستاگرام خواهید فهمید که برخی از مطالب عملکرد بهتری نسبت به بقیه دارند. به همین دلیل آزمایش بسیار مهم است.


اعم از فیلتر ، زیرنویس ، انواع محتوا یا زمان ارسال ، کمترین جزئیات می تواند تفاوت ایجاد کند. گوش خود را با روندهای جدید اینستاگرام به زمین نگه دارید تا بدانید که محتوای محبوب را ارسال می کنید.


برای اینکه یک مرحله جلوتر از تجزیه و تحلیل خود بروید ، برند شما باید روی ابزارهای تجزیه و تحلیل اینستاگرام سرمایه گذاری کند. با این کار ردیابی ، محک زدن و تجزیه و تحلیل محتوای اینستاگرام در بین حساب ها راحت تر خواهد بود.


رقبای اینستاگرام گزارش می دهند

با تجزیه و تحلیل فیلترهای مختلف ، زیرنویس ها و موارد دیگر ، به استراتژی محتوای خود اطمینان داشته باشید تا ببینید چه چیزی برای مخاطبان بهتر است. اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید ، سعی کنید رقبا را تجزیه و تحلیل کنید.


شما نباید مستقیماً از رقبای خود کپی کنید ، اما یادداشت برداری درباره کارهایی که انجام می دهند یا ارسال آنها که باعث تعامل می شود هوشمندانه است. کمی تحقیق رقابتی می تواند کمک زیادی کند. شما می توانید با استفاده از گزارش رقبا اینستاگرام ما ، نگاهی به آنچه در صنعت شما برای مارک های دیگر کار می کند ، بیاندازید.


منابع