آنچه از میزبانی یک چالش اینستاگرام آموختم (+ 6 نکته برای ساختن خود!)
من یک معلم سابق دبیرستان هستم که کارآفرینی کردم که چیزهای دیگری بیش از یک آغوش خوب را دوست دارد ، با پرواز به هر نقطه ، و به افرادی مانند شما می آموزم که چگونه یک زندگی فراوان و بی حد و حصر داشته باشند. من ملیسا گریفین هستم دختر پس از BLOG
بیشتر در مورد من
دسته بندی های عامیانه
بعداً محبوب نکات مربوط به تجارت رشد ، مقیاس گذاری و کسب درسهای آزاد کتابی که در این راه آموخته ام. نحوه ذهنیت شما چگونه خرابکاری در تجارت شما است (و چگونه آن را برطرف می کنیم) چگونه می توان از وضع موجود برای ادامه زندگی خود گذشت. برای
03 زندگی رویایی شما از طرف دیگر ذهنیت کمیابی شماست
04 چرا برای بهبود روابط شما با پول بسیار مهم است
مسابقه را بگیرید
آرکی تایپ مغناطیس پول خود را کشف کنید
مسابقه رایگان!
ذهنیت از آنجا که بهترین راه برای رشد کسب و کار شما از داخل به خارج است.
شما می دانید ، فقط چیزهایی که از من به شما است. شخصی
مطالعات موردی: واقعیت ها ، اعداد ، پشت صحنه و گزارشات درآمد. من همه چیز را به اشتراک می گذارم! بیش از 20،000 کارآفرین آنلاین برنامه های من را گذرانده اند.
اخیراً ، چالش دو هفته ای اینستاگرام خود را شروع کردم و خوانندگان و دنبال کنندگان خود را دعوت کردم تا در آن شرکت کنند. این چالش در نهایت بسیار موفقیت آمیز بود - تقریباً 1000 عکس با برچسب و صدها شرکت کننده به همراه داشت. در صورتی که مشخص نیستید ، چالش اینستاگرام این است که برای هر روز در یک بازه زمانی مشخص یک عکس ایجاد کنید و دیگران را به شرکت با شما دعوت کنید. برای ما ، درخواستهای ما بیشتر بهار متمرکز بود و ما این کار را به مدت دو هفته انجام دادیم. من از این تجربه چیزهای زیادی در مورد میزبانی یک چالش اینستاگرام آموختم و می خواهم امروز دو چیز را با شما به اشتراک بگذارم:
چرا باید یک چالش اینستاگرام را شروع کنید.
چگونه یکی از خود را ایجاد کنیم (و آن را تکان دهیم!).
چرا باید چالش اینستاگرام را شروع کنید
اینستاگرام بستر رسانه های اجتماعی مورد علاقه بسیاری از افراد است. در حقیقت ، در نظرسنجی خوانندگان ما در سال 2014 ، 50٪ از پاسخ دهندگان اظهار داشتند که اینستاگرام را نسبت به سایر سیستم عامل های اجتماعی ترجیح می دهند (در مقایسه ، دومین بالاترین رتبه در Twitter تنها 21٪ بود). اگر می دانید که پیروان شما در کجا معلق هستند ، ساختن حضور در آنجا نیز هوشمندانه است. شروع یک چالش اینستاگرام نه تنها باعث ایجاد حضور شما می شود بلکه به مردم انگیزه ای می دهد تا با برند شما تعامل بیشتری داشته باشند و جامعه قوی تری ایجاد کنند.
شما پیروان بیشتری خواهید یافت. طی این چالش دو هفته ای ، حدود 200 دنبال کننده به دست آوردیم. اکنون ، من می خواهم به این نکته اشاره کنم که ما فقط به خاطر داشتن دنبال کنندگان بیشتر سعی در افزایش پیروان خود نداریم. ما در حال تلاش برای افزایش تعداد خود هستیم زیرا می دانیم پیروان اینستاگرام احتمالاً به خوانندگان وبلاگ اختصاصی یا مشتریان طراحی وب تبدیل می شوند.
باعث ایجاد اعتماد به برند شما می شود. افراد پس از داشتن یک تجربه مثبت و مشترک با هم ، به احتمال زیاد به شما اعتماد می کنند. این بیشتر از یک جدایی که بسیاری از مارک ها با پیروان خود دارند ، یک رفاقت ایجاد می کند.
خوش می گذرد! مطمئن نبودم که از داشتن تعهد روزانه برای ارسال عکس مضمونی به حساب خود لذت ببرم (فشار!) ، اما در نهایت آن را پسندیدم و در هنگام چالش احساس خلاقیت بیشتری کردم. همچنین بسیاری از افراد به من گفتند که این فالوورهای اینستاگرامی خود را با فالوورهای اختصاصی و جدیدی افزایش می دهد که آنها را از طریق هشتگ بی نظیر ما کشف می کند.(فیسبوک) نه تنها این ، بلکه نگاه شخصی تری به زندگی خوانندگانم بخشید. به طور معمول ، تعامل خواننده من در نظرات پست های وبلاگ انجام می شود ، اما این موارد بصری نیستند. مشاهده عکس های همه از طریق این چالش به من کمک کرد تا با خوانندگانمان ارتباط بیشتری برقرار کنم - من می توانم تصاویری از خانه های آنها ، افرادی که آنها را دوست دارند ، آب و هوای محل زندگی خود و موارد دیگر را ببینم!
مرتبط: 11 راه مطمئنا برای رشد اینستاگرام خود دنبال کنید
چگونه یک چالش Instagram Kick-Ass را ایجاد کنیم
با دیگر اینستاگرامرها شریک شوید. برای این چالش ، من تنها میزبان بودم. این خوب کار کرد زیرا فقط پیروان ما بودند که شرکت کردند (بنابراین ما خوانندگان خود را بهتر شناختیم) ، اما جفت شدن با یک یا دو دوست دیگر برای میزبانی چالش شما احتمالاً یک جامعه حتی قوی تر با ذهنیت خلاق تر ایجاد می کند. ناگفته نماند ، اگر تنها میزبان نباشید ، احتمالاً دنبال کنندگان بیشتری را از یک چالش به دست خواهید آورد ، زیرا از دنبال کنندگان آنها نیز استفاده خواهید کرد.
برای چالش خود یک هشتگ خوب انتخاب کنید. هشتگ یکی از مهمترین قسمت ها است ، زیرا این همان چیزی است که مردم از آن برای نشان دادن عکس های خود استفاده می کنند و در چالش قرار می گیرند. چیزی را انتخاب کنید که به راحتی به خاطر سپرده شود و از آن استفاده نشود (برای اطمینان ابتدا ابتدا اینستاگرام را بررسی کنید!). از وبلاگ یا نام تجاری خود در هشتگ خود استفاده کنید ، به طوری که برای دنبال کنندگان راحت تر می توان آن را به نام تجاری شما متصل کرد و به خاطر آورد که چه کسی میزبان آن است.
درخواست های خود را ساده نگه دارید. بهتر است از دستورالعمل های ساده استفاده کنید (به عنوان مثال ، یکی از ما "زرد" بود) ،
از استفاده از چیزی بیش از حد توصیفی شما نمی خواهید این کار آنقدر دشوار باشد که برای مردم سخت باشد که فکر کنند از چه چیزی می توانند عکس بگیرند. به علاوه ، دستورالعمل های باز برای شما خلاقانه ترین تفکر را فراهم می کنند.
برای اجرای آن یک مدت زمان قابل کنترل انتخاب کنید. زمان ما دو هفته بود و احساس می کردم کاملاً عالی است! نه آنقدر طولانی که تبدیل به یک کار طاقت فرسا شد ، اما نه آنقدر کوتاه که فراموش نشدنی باشد.
قبل از شروع ، مستقیماً از مردم دعوت کنید تا به آن بپیوندند. ما فکر نمی کردیم که این کار را فقط پس از واقعیت انجام دهیم ، اما ارسال یک ایمیل شخصی به برخی از وبلاگ نویسان یا اینستاگرامرها (در حالت ایده آل افرادی که قبلاً با آنها ارتباط برقرار کرده اید) تا آنها را از چالش شما آگاه سازد و از آنها برای شرکت دعوت کند ، می تواند هیاهو بیشتری ایجاد کند . در عوض ، ما فقط در مورد آن در اینجا در وبلاگ خود و همچنین در خبرنامه ایمیل خود ارسال کردیم ، اما من قطعا فکر می کنم که دعوت شخصی از افراد می تواند حتی نتایج بهتری داشته باشد.
تعامل با شرکت کنندگان. این یکی از قسمتهای مورد علاقه من بود. من از دیدن هشتگ لذت می بردم ، عکس های شرکت کنندگان را دوست داشتم و برای آنها نظر می گذاشتم. این باعث شد که من بیشتر با افرادی که شرکت می کنند ارتباط برقرار کنم و احساس ارتباط با من برای من واقعاً مهم است. اینستاگرام در واقع فکر می کرد که من چند بار هرزنامه نویس هستم و اجازه نمی دهم نظر بیشتری بگذارم زیرا من خیلی زیاد نظر می دادم ، ها! تشویق تا حد زیادی در ایجاد انگیزه در افراد ایجاد می شود ، بنابراین به نظر من مهم است که میزبان برای لایک و اظهارنظر درباره عکس های شرکت کننده وقت بگذارد.
در وبلاگ خود یک جمع بندی مجدد انجام دهید. اگر وبلاگ دارید ، هر هفته خلاصه ای از چالش را به اشتراک بگذارید. برای جمع بندی هر یک از عکسهایی که تاکنون به اشتراک گذاشته بودیم ، و همچنین برخی از عکسهای مورد علاقه شرکت کنندگان را به اشتراک گذاشتیم. این امر نه تنها به افرادی که در آنها حضور داشتیم لطمه ای وارد کرد بلکه به خوانندگان ما نیز چالشی را یادآوری کرد تا اگر اولین اطلاعیه های ما را فراموش نکردند ، بتوانند به داخل آن بپردازند.
آیا شما همیشه یک چالش اینستاگرام را داشته اید؟ من دوست دارم از تو بشنوم!