یادداشت سردبیر: در حالی که این وبلاگ حاوی اطلاعات مرتبط برای تغییر حساب کاربری شما به اینستاگرام برای کسب و کار است، ما می دانیم که این پلتفرم در چند سال گذشته ارتقا یافته است. برای دستورالعملهای بهروزرسانی و اطلاعات کلیدی برای بهینهسازی حساب اینستاگرام برای کسبوکار، به وبلاگ جدید 2020 ما نگاهی بیندازید.
چندی پیش، اینستاگرام اینستاگرام برای کسب و کار را راهاندازی کرد که اطلاعات بینش و تجزیه و تحلیل و تبلیغات پست را در اختیار بازاریابان قرار داد. از زمان بهروزرسانی، این پلتفرم اجتماعی تعدادی ویژگی دیگر را برای پروفایلهای تجاری از جمله خرید اینستاگرام و تلویزیون اینستاگرام معرفی کرد. مطالب مرتبط: چگونه از نکات برجسته استوری اینستاگرام برای ارتقای بازی خود در شبکه اجتماعی استفاده کنیم
برندها می توانند با اتصال صفحه فیس بوک خود (به یاد داشته باشید که Facebook مالک اینستاگرام است) به حساب اینستاگرام خود یک نمایه تجاری ایجاد کنند. نمی دانید چگونه این اتفاق بیفتد؟ ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم ما یک راهنمای گام به گام برای تغییر حساب کاربری شما به Business ایجاد کردیم و مزایای بهروزرسانی و مواردی که باید به آن توجه کنید را به شما معرفی میکنیم. برندها اکنون می توانند با اتصال صفحه فیس بوک خود به حساب اینستاگرام خود به حساب های اینستاگرام برای تجارت دسترسی داشته باشند.
چگونه برای تجارت به اینستاگرام سوئیچ کنیم
ساخت سوئیچ بسیار آسان است. به نمایه خود در اینستاگرام (برای موبایل) بروید و در قسمت تنظیمات حساب، گزینه ای به نام «تغییر به نمایه تجاری» را مشاهده خواهید کرد.
سپس از شما خواسته می شود که در برنامه وارد فیس بوک شوید.
چگونه اکانت خود را به اینستاگرام برای تجارت تغییر دهید
پس از آن، از شما خواسته می شود که صفحه فیس بوک را که می خواهید متصل کنید، انتخاب کنید. شما باید ادمین صفحه ای باشید که می خواهید به آن متصل شوید و فقط می توانید یک نمایه تجاری اینستاگرام و صفحه فیس بوک را به یکدیگر متصل کنید.
سپس اینستاگرام از شما می پرسد که کدام اطلاعات تماس مانند شماره تلفن خدمات مشتری، آدرس ایمیل یا آدرس پستی را می خواهید از صفحه فیس بوک خود خارج کنید. برای راه اندازی پروفایل تجاری اینستاگرام حداقل یک مخاطب لازم است.
دقیقاً مانند آن، شما در اینستاگرام برای کسب و کار راه اندازی شده اید. در زیر می توانید تفاوت بین نمایه تجاری را مشاهده کنید.
چگونه اکانت خود را به اینستاگرام برای تجارت تغییر دهید
Instagram Insights دادههای تاریخی را جمعآوری نمیکند، پس از راهاندازی نمایه تجاری اینستاگرام شروع به جمعآوری میکند.
تغییرات شامل یک دکمه "تماس" است که به اطلاعات تماسی که قبلا ذکر شد، نوع کسب و کاری که در فیس بوک انتخاب کرده اید، دسترسی دارد، و در سمت راست بالای چرخ دنده تنظیمات، دسترسی شما به Insights است.
چگونه اکانت خود را به اینستاگرام برای تجارت تغییر دهید
توجه به این نکته مهم است که Instagram Insights داده های تاریخی را جمع آوری نمی کند. در عوض، پس از راهاندازی نمایه تجاری اینستاگرام شروع به جمعآوری میکند:
چگونه اکانت خود را به اینستاگرام برای تجارت تغییر دهید
اگر زمانی می خواهید به یک نمایه معمولی برگردید، می توانید این کار را در تنظیمات حساب انجام دهید.
به یک شریک متخصص نیاز دارید؟
برای شروع به حداکثر رساندن پتانسیل رسانه های اجتماعی خود با ما تماس بگیرید.
ویژگی های جدید کسب و کار اینستاگرام
نمایههای تجاری – ظاهر و احساس نمایه تجاری آن را از حسابهای کاربری معمولی متمایز میکند و اطلاعاتی مانند اطلاعات تماس را از FB وارد میکند، اما همچنان به لینکهای قابل خرید اینستاگرام اجازه میدهد باقی بمانند.
اطلاعات آماری – انواع بینشهای ارائهشده شامل نمایشها، دسترسی، و کلیکها به وبسایت به صورت هفتگی از نقطه نظر حساب، و همچنین برداشتها، دسترسی، و تعامل به صورت پست به پست است (به زیر مراجعه کنید).
تبلیغ - به همان روشی که توانایی «تقویت» پستها را در فیسبوک دارید، اکنون میتوانید جدا از اجرای تبلیغات اینستاگرام، پستها را در اینستاگرام نیز تبلیغ کنید.
فروش – برگه فروشگاه، که در نمایه حسابهای تجاری قرار دارد، هر پستی که با محصولات قابل خرید یک برند برچسبگذاری شده است را در یک فید پرورش میدهد.