اموزش  جامع اینستاگرام

اموزش جامع اینستاگرام

اموزش 0 تا 100 اینستاگرام از نصب تا کسب درامد میلیون در ماه
اموزش  جامع اینستاگرام

اموزش جامع اینستاگرام

اموزش 0 تا 100 اینستاگرام از نصب تا کسب درامد میلیون در ماه

کسب درآمد از اینستاگرام

احتمالاً داستان‌هایی را شنیده‌اید که اینستاگرامرها از عکس‌هایی که هر روز می‌گیرند و به اشتراک می‌گذارند پول نقد می‌کنند – به‌ویژه اگر فکر کرده‌اید که چگونه خودتان در اینستاگرام درآمد کسب کنید. حتی ممکن است به دنبال کننده های قابل توجه خود نگاه کرده باشید و فکر کرده باشید: "آیا می توانم تمام وقت از اینستاگرام هم کسب درآمد کنم؟"

درست مانند وبلاگ نویسان، یوتیوب نویسان، و هر کسی که مخاطبی را پیرامون محتوایی که تولید می کند جمع آوری کرده است، اینستاگرامرها هم به آن دسترسی پیدا کرده اند و روی آن تأثیر گذاشته اند - دو موردی که بسیاری از شرکت ها با آن دست و پنجه نرم می کنند.

با هم، دسترسی و نفوذ این فرصت را برای سازندگان اینستاگرام فراهم می‌کند تا چندین جریان درآمد بالقوه را بررسی کنند، چه بخواهند یک امپراتوری بسازند یا فقط مقداری پول نقد اضافی و چیزهای رایگان به دست آورند.

کسب درآمد در IG را یاد بگیرید

تبدیل اینستاگرام به اکانت بیزینسی 0 تا 100


یادداشت سردبیر: در حالی که این وبلاگ حاوی اطلاعات مرتبط برای تغییر حساب کاربری شما به اینستاگرام برای کسب و کار است، ما می دانیم که این پلتفرم در چند سال گذشته ارتقا یافته است. برای دستورالعمل‌های به‌روزرسانی و اطلاعات کلیدی برای بهینه‌سازی حساب اینستاگرام برای کسب‌وکار، به وبلاگ جدید 2020 ما نگاهی بیندازید.

چندی پیش، اینستاگرام اینستاگرام برای کسب و کار را راه‌اندازی کرد که اطلاعات بینش و تجزیه و تحلیل و تبلیغات پست را در اختیار بازاریابان قرار داد. از زمان به‌روزرسانی، این پلتفرم اجتماعی تعدادی ویژگی دیگر را برای پروفایل‌های تجاری از جمله خرید اینستاگرام و تلویزیون اینستاگرام معرفی کرد.

مطالب مرتبط: چگونه از نکات برجسته استوری اینستاگرام برای ارتقای بازی خود در شبکه اجتماعی استفاده کنیم
برندها می توانند با اتصال صفحه فیس بوک خود (به یاد داشته باشید که Facebook مالک اینستاگرام است) به حساب اینستاگرام خود یک نمایه تجاری ایجاد کنند. نمی دانید چگونه این اتفاق بیفتد؟ ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم ما یک راهنمای گام به گام برای تغییر حساب کاربری شما به Business ایجاد کردیم و مزایای به‌روزرسانی و مواردی که باید به آن توجه کنید را به شما معرفی می‌کنیم.

برندها اکنون می توانند با اتصال صفحه فیس بوک خود به حساب اینستاگرام خود به حساب های اینستاگرام برای تجارت دسترسی داشته باشند.

چگونه برای تجارت به اینستاگرام سوئیچ کنیم
ساخت سوئیچ بسیار آسان است. به نمایه خود در اینستاگرام (برای موبایل) بروید و در قسمت تنظیمات حساب، گزینه ای به نام «تغییر به نمایه تجاری» را مشاهده خواهید کرد.

سپس از شما خواسته می شود که در برنامه وارد فیس بوک شوید.

چگونه اکانت خود را به اینستاگرام برای تجارت تغییر دهید

پس از آن، از شما خواسته می شود که صفحه فیس بوک را که می خواهید متصل کنید، انتخاب کنید. شما باید ادمین صفحه ای باشید که می خواهید به آن متصل شوید و فقط می توانید یک نمایه تجاری اینستاگرام و صفحه فیس بوک را به یکدیگر متصل کنید.

سپس اینستاگرام از شما می پرسد که کدام اطلاعات تماس مانند شماره تلفن خدمات مشتری، آدرس ایمیل یا آدرس پستی را می خواهید از صفحه فیس بوک خود خارج کنید. برای راه اندازی پروفایل تجاری اینستاگرام حداقل یک مخاطب لازم است.

دقیقاً مانند آن، شما در اینستاگرام برای کسب و کار راه اندازی شده اید. در زیر می توانید تفاوت بین نمایه تجاری را مشاهده کنید.

چگونه اکانت خود را به اینستاگرام برای تجارت تغییر دهید

Instagram Insights داده‌های تاریخی را جمع‌آوری نمی‌کند، پس از راه‌اندازی نمایه تجاری اینستاگرام شروع به جمع‌آوری می‌کند.

تغییرات شامل یک دکمه "تماس" است که به اطلاعات تماسی که قبلا ذکر شد، نوع کسب و کاری که در فیس بوک انتخاب کرده اید، دسترسی دارد، و در سمت راست بالای چرخ دنده تنظیمات، دسترسی شما به Insights است.

چگونه اکانت خود را به اینستاگرام برای تجارت تغییر دهید

توجه به این نکته مهم است که Instagram Insights داده های تاریخی را جمع آوری نمی کند. در عوض، پس از راه‌اندازی نمایه تجاری اینستاگرام شروع به جمع‌آوری می‌کند:

چگونه اکانت خود را به اینستاگرام برای تجارت تغییر دهید

اگر زمانی می خواهید به یک نمایه معمولی برگردید، می توانید این کار را در تنظیمات حساب انجام دهید.

به یک شریک متخصص نیاز دارید؟
برای شروع به حداکثر رساندن پتانسیل رسانه های اجتماعی خود با ما تماس بگیرید.
ویژگی های جدید کسب و کار اینستاگرام
نمایه‌های تجاری – ظاهر و احساس نمایه تجاری آن را از حساب‌های کاربری معمولی متمایز می‌کند و اطلاعاتی مانند اطلاعات تماس را از FB وارد می‌کند، اما همچنان به لینک‌های قابل خرید اینستاگرام اجازه می‌دهد باقی بمانند.

اطلاعات آماری – انواع بینش‌های ارائه‌شده شامل نمایش‌ها، دسترسی، و کلیک‌ها به وب‌سایت به صورت هفتگی از نقطه نظر حساب، و همچنین برداشت‌ها، دسترسی، و تعامل به صورت پست به پست است (به زیر مراجعه کنید).

تبلیغ - به همان روشی که توانایی «تقویت» پست‌ها را در فیس‌بوک دارید، اکنون می‌توانید جدا از اجرای تبلیغات اینستاگرام، پست‌ها را در اینستاگرام نیز تبلیغ کنید.

فروش – برگه فروشگاه، که در نمایه حساب‌های تجاری قرار دارد، هر پستی که با محصولات قابل خرید یک برند برچسب‌گذاری شده است را در یک فید پرورش می‌دهد.

نحوه ی رفع بلاک اینستاگرام

شبکه های رسانه های اجتماعی خانگی اینستاگرام
چگونه پیام «عملیات اینستاگرام مسدود شده» را رفع کنیم
 
 ایمیل بفرست
وقتی صحبت از مبارزه با اسپم می شود، اینستاگرام به سرعت دست به کار می شود. پلتفرم رسانه اجتماعی عکس/ویدیو هر زمان که مشکوک به هرزنامه یا فعالیت ربات در یک حساب خاص باشد، فوراً یک بلوک عمل را راه‌اندازی می‌کند. در این مدت، دارنده حساب کاربری قادر به انجام اقدامات اولیه اینستاگرام نخواهد بود.

چگونه یک
این سیستم زمانی فعال می شود که تعداد اقدامات انجام شده در هر ساعت و در روز از سطوح تعیین شده و همچنین ترکیبی از دلایل دیگر بیشتر شود (در ادامه در مورد این سطوح بیشتر خواهد شد).

اگر می‌خواهید در مورد انواع مختلف بلوک‌های اکشن و کارهایی که می‌توان برای برداشتن آن انجام داد بیشتر بدانید، به خواندن این مقاله ادامه دهید. همچنین، بخش پرسش‌های متداول ما برخی از دستورالعمل‌های تعامل را پوشش می‌دهد تا شما رفع بلاک  را در پست‌گذاری و لذت بردن از اینستاگرام حفظ کند.

معانی انواع مختلف بلوک های عمل چیست؟
اگر از محدودیت‌های مجاز ساعتی یا روزانه تجاوز کنید، بلوک‌های اقدام معمولاً فعال می‌شوند. بلوک های عمل بر اساس نوع عمل و طول بلوک تعریف می شوند:

نوع بلوک عمل
Action Block: شما نمی‌توانید نظر بدهید، لایک کنید، دنبال کنید/لغو فالو کنید یا عکسی را پست کنید.
لایک کردن بلوک: نمی‌توانید هیچ پستی را لایک کنید، اما همچنان می‌توانید دنبال کنید/لغو فالو کنید و نظر بدهید.
مسدود کردن نظر: نمی‌توانید روی پست‌ها نظر بدهید، اما همچنان می‌توانید لایک کنید، دنبال کنید/لغو فالو کنید.
زمان بندی بلوک عمل
بلوک اقدام موقت: این رایج ترین نوع است که می تواند در نتیجه استفاده بیش از حد از ویژگی های خاص اینستاگرام باشد. بلوک ها به سرعت منقضی می شوند، از چند ساعت تا 24 ساعت.
بلوک اقدام با تاریخ انقضا (تعریف شده): این بلوک شامل زمان انقضای آن است. تاریخ پایان می تواند یک یا دو هفته یا بیشتر باشد.
بلوک اقدام با تاریخ انقضا (تعریف نشده): این بلوک موقت نامشخص می تواند از چند ساعت تا چند هفته ادامه داشته باشد. یک پیام فقط به شما می گوید که بعداً دوباره امتحان کنید.

اگر بدون دلیل بلاک شده باشم چه می‌شود؟
بلوک های اکشن به دلیل نقض قوانین اینستاگرام اعمال می شوند. اما اگر احساس می‌کنید حساب شما به‌طور ناعادلانه مسدود شده است، می‌توانید «مشکل را گزارش کنید» تا آن را حل کنید. به طور معمول، شما دو گزینه خواهید داشت: «به ما بگویید» و «نادیده گرفتن». اگر می‌خواهید اینستاگرام یک بررسی دستی انجام دهد، روی «به ما بگویید» ضربه بزنید.

با این حال، برخی از خطاها فقط شامل گزینه "OK" هستند. در این مورد:

«تنظیمات»، «کمک» و سپس «گزارش مشکل» را انتخاب کنید.

پیام کوتاهی را در قسمت متن وارد کنید مبنی بر اینکه فکر می‌کنید حساب شما به‌طور ناعادلانه مسدود شده است.

منتظر پاسخ باشید
مدت زمان بلوک چقدر است؟
بسته به نوع، بلوک می تواند از چند ساعت تا چند هفته دوام بیاورد. در زیر بازه های زمانی تقریبی برای هر نوع آمده است:

بلوک اقدام موقت
این نوع سریعترین است که منقضی می شود. می تواند از چند ساعت تا یک روز کامل ادامه داشته باشد.

بلوک عمل با تاریخ انقضا
این نوع به شما امکان می دهد تاریخ انقضای بلوک را بدانید. ممکن است یک تا دو هفته یا بیشتر باشد.

اکشن بلوک بدون تاریخ انقضا
این نوع می تواند از چند ساعت تا چند هفته طول بکشد.

اقدام با تاریخ انقضا مسدود شده است
پیام خطای «مسدود با تاریخ انقضا» با مهر زمانی همراه است که نشان می‌دهد چه زمانی بلوک برداشته می‌شود. ممکن است چند ساعت یا چند هفته باشد. اینها معمولاً شامل گزینه "به ما بگویید" است که اگر می خواهید اینستاگرام وضعیت شما را بررسی کند اگر احساس می کنید حساب شما به اشتباه مسدود شده است، می توانید روی آن ضربه بزنید.

اکشن بدون انقضا مسدود شده است
ممنوعیت «بلاک شده بدون انقضا» اینستاگرام می تواند از چند ساعت تا چند هفته ادامه داشته باشد. این نوع پیام شامل گزینه "به ما بگویید" نیست. بنابراین اگر فکر می‌کنید حسابتان به اشتباه مسدود شده است، باید با رفتن به «تنظیمات»، «راهنما» و سپس «گزارش مشکل» درخواست بررسی دستی کنید.

نحوه رفع اکشن بلاک شده اینستاگرام
در مرحله بعد، ما شش نکته را در مورد نحوه رسیدگی به ویژگی مسدود شده اکشن اینستاگرام پوشش خواهیم داد.

نکته اول: مشکل را گزارش کنید
اگر فکر می‌کنید هیچ کاری برای ایجاد یک بلوک در حساب خود انجام نداده‌اید، از دو راه می‌توانید درخواست کنید که اینستاگرام وضعیت شما را بررسی کند:

روی دکمه "Tell Us" موجود در پیام خطا ضربه بزنید. یا، زمانی که در دسترس نیست؛
به «تنظیمات»، «کمک» و سپس «گزارش مشکل» بروید.

نکته دوم: اینستاگرام را دوباره نصب کنید
سعی کنید برنامه را حذف کنید، سپس قبل از نصب مجدد، تمام داده های مرتبط با اینستاگرام را از دستگاه خود حذف کنید. وقتی تمام داده‌های کوکی جمع‌آوری‌شده توسط اینستاگرام حذف می‌شوند، ممکن است به خلاص شدن از شر بلوک‌های اقدام موقت کمک کند.

نکته سوم: تغییر به داده موبایل
این امکان وجود دارد که حساب شما به دلیل آدرس IP شما مسدود شده باشد. اگر اینستاگرام از IP راضی نباشد، گاهی اوقات حساب ها را مسدود می کند. بنابراین، در صورت امکان، سعی کنید با استفاده از داده های تلفن همراه خود به جای Wi-Fi به حساب خود دسترسی پیدا کنید.

نکته چهارم: دسترسی با استفاده از یک دستگاه متفاوت
سعی کنید با استفاده از دستگاه دیگری به حساب خود دسترسی پیدا کنید.

نکته پنجم: حساب خود را به فیس بوک پیوند دهید
وقتی الگوریتم‌ها رفتار ربات‌مانند را تشخیص می‌دهند، اینستاگرام به طور موقت یک حساب را مسدود می‌کند. برای اثبات اینکه شما یک ربات نیستید، سعی کنید صفحه اینستاگرام خود را به صفحه فیس بوک یا هر من اجتماعی دیگری پیوند دهید دیا اکانت هایی که ممکن است مالک آن باشید.

برای رفع بلاک پیج خود در اینستاگرام لطفا کلیک کنید 

مدیریت صفحه ی اینستاگرام

7 بهترین راه برای مدیریت اینستاگرام مانند یک حرفه ای

اینستاگرام نقش مهمی در زندگی روزمره ما دارد. اینستاگرام چه برای سرگرمی و چه برای کسب و کار، محتوای زیادی را برای جذب مخاطب ارائه می دهد. به عنوان یک بازاریاب، مدیریت موثر حساب اینستاگرام خود برای جذب مخاطبان هدف و به دست آوردن لایک بیشتر در اینستاگرام بسیار مهم است.

اما اغلب، به ویژه برای مبتدیان که به سرعت در اینستاگرام رشد می کنند، چالش برانگیز می شود. برای تقویت حضور خود می توانید فالوور اینستاگرام بخرید. با این حال، گام‌های دیگری نیز وجود دارد که باید انجام دهید تا در جایگاه خود جلوتر بمانید.

معمولاً یک نمایه ساده و زیبایی شناسی با ارائه منظم محتوا، مخاطب را درگیر خود نگه می دارد. بنابراین، مطمئن شوید که اکانت اینستاگرام شما خیلی آشفته نیست. در این مقاله، فهرستی از هفت روش برتر برای مدیریت اکانت اینستاگرام خود مانند یک حرفه ای را خواهید یافت.

یک پروفایل اینستاگرام جذاب ایجاد کنید
نمایه شما اولین چیزی است که هر کسی هنگام مشاهده محتوای شما می بیند.مدیریت صفحه ی اینستاگرام بنابراین، ایجاد بهترین برداشت اولیه بسیار مهم است. تعیین می کند که بیننده شما را دنبال کند یا خیر. بنابراین، با تنظیم یک تصویر پروفایل حرفه ای، روی بهینه سازی پروفایل اینستاگرام خود تمرکز کنید. این می تواند لوگوی برند شما یا یک عکس حرفه ای از خودتان باشد. اطمینان حاصل کنید که تصویر نمایه در تمام شبکه های رسانه های اجتماعی سازگار است.

دوم، بیو اینستاگرام خود را با ارائه نام کاربری و توضیح مختصری از کسب و کار خود بهینه کنید. از کلمات کلیدی SEO در بیو خود برای رتبه بالاتر در صفحه نتایج جستجو استفاده کنید. در نهایت، یک تم و یک طرح رنگی برای پروفایل اینستاگرام خود تعیین کنید تا جذاب به نظر برسد.

مخاطب خود را هدف قرار دهید
هنگامی که پروفایل اینستاگرام خود را بهینه کردید، یک مخاطب هدف برای نمایش محصولات خود ایجاد کنید. مخاطب هدف شما می تواند هر کسی باشد که به جایگاه و برند شما علاقه مند است. اولین قدم برای یافتن مخاطب هدف خود این است که بفهمید محصول شما چه مشکلاتی را می تواند حل کند و کدام گروه از مردم علاقه بیشتری به خرید آن خواهند داشت.


یکی از بهترین راه‌ها برای یافتن مخاطب هدف، مطالعه رقبا است. ببینید آنها به چه نوع مخاطبی پاسخ می دهند و چه نوع تعاملی را دریافت می کنند. همچنین می توانید از ابزارهای تجزیه و تحلیل داده ها برای اصلاح مخاطبان هدف خود بر اساس جزئیات جمعیتی استفاده کنید.

راه دیگر برای یافتن مخاطبان هدف، کمک گرفتن از ابزارهای مدیریت رسانه های اجتماعی و خرید فالوورهای اینستاگرام مناسب برای جایگاه خود است. سپس می توانید از اطلاعات جمعیت شناختی آنها برای هدف قرار دادن مخاطبان مشابه در اینستاگرام استفاده کنید.

یک تقویم محتوایی ایجاد کنید
داشتن یک تقویم محتوا برای ایجاد پست های قانع کننده از قبل مهم است. این به شما کمک می کند به خوبی سازماندهی کنید. این به شما امکان می دهد مطالب را به طور منظم ارسال کنید. بنابراین، به شما کمک می کند تا لایک و تعامل بیشتری در اینستاگرام به دست آورید.

ایجاد محتوا از قبل همچنین تضمین می کند که هیچ گاه محتوای شما تمام نشود. شما می توانید از هر ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی برای طراحی تقویم محتوای عالی کمک بگیرید. عکس ها، فیلم ها، اینفوگرافیک ها و محتوای متحرک را برای ایجاد پست های جالب جمع آوری کنید. از هشتگ مربوطه استفاده کنید، یک کپشن جالب بنویسید و برای پست های خود برنامه ریزی کنید تا از رقبای خود جلوتر بمانید.

یک برنامه زمانبندی انتشار پست تنظیم کنید
در مرحله بالا در مورد ایجاد یک تقویم محتوا و زمان بندی پست ها از قبل صحبت کردیم. برنامه ریزی یک پست بخشی جدایی ناپذیر از بازاریابی رسانه های اجتماعی است. این به شما کمک می کند سازماندهی کنید و محتوای منظم را در پروفایل اینستاگرام خود ارسال کنید. بنابراین، مخاطبان خود را درگیر نگه دارید.

چندین ابزار پس از زمان بندی وجود دارد که می توانید از آنها برای برنامه ریزی پست های خود از قبل استفاده کنید. این فرآیند خودکار در زمان صرفه جویی می کند و تنش و احساس فوریت را از بین می برد. علاوه بر این، به شما این امکان را می دهد که روی ایجاد محتوای با کیفیت بالا متمرکز بمانید.

از ابزارهای اتوماسیون استفاده کنید
ابزارهای اتوماسیون برای سازماندهی استراتژی بازاریابی شما و کاهش فشار بسیار عالی هستند. ما نگاهی به ابزار زمان‌بندی پست در مرحله بالا انداختیم و دیدیم که چقدر راحت می‌توانید پست خود را برای انتشار محتوای معمولی از قبل ایجاد و زمان‌بندی کنید. درست مانند این، چندین ابزار اتوماسیون را می توان برای افزایش بهره وری و صرفه جویی در زمان استفاده کرد.

Chabot نمونه دیگری از ابزار اتوماسیون است که برای پاسخگویی سریع به سوالات مخاطبان در نظرات یا DM در اینستاگرام استفاده می شود. اکثر خدمات مدیریت رسانه های اجتماعی ابزارهای اتوماسیون مختلفی را برای اهداف خاص ارائه می دهند. از آنها برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی قدرتمند در اینستاگرام استفاده کنید.

مخاطب خود را درگیر نگه دارید
تعامل در اینستاگرام مهمترین عاملی است که باعث افزایش دیده شدن برند شما می شود. ایجاد محتوای جذاب، استفاده از هشتگ های مناسب و نوشتن کپشن های جذاب به جذب مخاطب کمک می کند. علاوه بر این، به شما کمک می کند تا لایک، کامنت و فالوور بیشتری در اینستاگرام به دست آورید. همچنین می توانید با خرید فالوور اینستاگرام، تعامل را افزایش دهید.

یکی دیگر از بهترین راه‌ها برای درگیر نگه‌داشتن مخاطب این است که به نظرات آنها پاسخ دهید، به سؤالات آنها پاسخ دهید و با آنها تعامل کنید. از استوری های اینستاگرام و پخش زنده برای به اشتراک گذاشتن به روز رسانی های ارزشمند، نظرات مشتریان، behi استفاده کنید nd-the-scenes، و خیلی بیشتر.

نرخ تعامل بالا با الگوریتم اینستاگرام که اکانت شما را تقویت کرده و آن را در معرض دید مخاطبان هدف شما قرار می دهد، به خوبی کار می کند. بنابراین به شما کمک می کند فالوورهای بیشتری در اینستاگرام به دست آورید.

از Instagram Insights استفاده کنید
Instagram Insights یک ابزار تجزیه و تحلیل داده برای حساب های تجاری در اینستاگرام است. در اینجا، می توانید نرخ عملکرد پست های خود را ردیابی کنید، تعداد فالوورها را زیر نظر داشته باشید و نرخ تعامل را بررسی کنید. همچنین می توانید اطلاعاتی در مورد مخاطبان خود، جزئیات جمعیت شناختی آنها، نوع محتوایی که آنها دوست دارند و زمان فعالیت آنها بیشتر بیابید.

تمام این معیارهای نظارت به اصلاح استراتژی بازاریابی اینستاگرام شما کمک می کند. علاوه بر این، به شما کمک می کند حضور اینستاگرام خود را افزایش دهید.

نتیجه
اینستاگرام یک رابط کاربری آسان و دسترسی به ویژگی های متعددی را فراهم می کند که می توان از آنها برای افزایش تعامل در اینستاگرام استفاده کرد. اینستاگرام معمولاً در دو رویکرد کار می کند – اولی ارسال محتوای بصری و دومی مصرف آن. اغلب، سازندگان آن را چالش برانگیز می دانند که با پست های معمولی به روز بمانند.

نکات بالا به سهولت فرآیند تولید محتوا و انتشار پست کمک می کند. بنابراین، به شما کمک می کند تا اکانت اینستاگرام خود را به طور موثر و کارآمد مدیریت کنید. پس برای چی منتظری؟ نکات بالا را در استراتژی بازاریابی خود پیاده کنید و اکانت اینستاگرام خود را مدیریت کنید.

برای مدیریت صفحه ی اینستاگرام خود کلیک کنید 

نحوه بستن یا حذف کامنت اینستاگرام

شما اینجا هستید: صفحه اصلی / نکات اینستاگرام / نظرات اینستاگرام مسدود شده است؟ چگونه آن را متوقف کنیم [2021]
کامنت اینستاگرام مسدود شده است؟ چگونه آن را متوقف کنیم [karinacss]
به روز شده در: 1 سپتامبر 2021 توسط لوئیز مایرز 435 نظر

کامنت های اینستاگرام گرافیک را مسدود کردند

آیا اخیراً نظرات اینستاگرام خود را مسدود کرده اید؟

IG به مبارزه با هرزنامه ها ادامه می دهد و کاربران بی گناه در عواقب آن گرفتار می شوند.

کامنت‌های تکراری و کامنت‌هایی که چندین کاربر تگ شده‌اند، احتمالاً توسط اینستاگرام مسدود می‌شوند.

اما، دلایل احتمالی زیادی وجود دارد که نظرات شما در سال 2021 نمایش داده نمی شود!

ادامه دهید، من همه آنها را پوشش خواهم داد.

چرا نظر من در اینستاگرام نمایش داده نمی شود؟
اگر نمی‌توانید نظر اضافه کنید، ابتدا برنامه خود را به آخرین نسخه به‌روزرسانی کنید.

اگر برنامه اینستاگرام شما به روز است، ممکن است به دلیل دیگری با خطا مواجه شوید. در اینجا چند احتمال وجود دارد:

یک نقص در اینستاگرام وجود دارد. بستن سخت را امتحان کنید و برنامه خود را مجدداً راه اندازی کنید.
شما در حالت هواپیما هستید یا اتصال اینترنت ندارید.
نظر دادن در این پست خاموش یا محدود به افراد انتخاب شده است.
اینستاگرام از کار افتاده است (نادر است، اما می توانید اینجا را بررسی کنید).
شما بیش از حد درگیر هستید (لایک، کامنت، فالو، آنفالو).
شما بیش از 5 نام @ را در یک نظر وارد کردید.
شما بیش از 30 #هشتگ را در یک پست قرار دادید.
شما نظرات متعدد و تکراری (از جمله ایموجی) ارسال کردید.
شما یک حساب کاربری کاملاً جدید دارید و سعی می‌کنید در مورد حساب‌های بزرگ متعدد نظر بدهید.
شما کلمات یا عبارات ممنوعه را وارد کرده اید.
آن حساب شما یا کلمه ای را که استفاده کرده اید از نظرات روی پست های آن مسدود کرده است.
4 تای اول البته ربطی به بلاک نداره. آنها فقط از شما می خواهند که علت آن را مشخص کنید و در اسرع وقت اقدامات لازم را برای اصلاح وضعیت انجام دهید.

یا صبر کنید!

دلایل 5 تا 11 کمی پیچیده تر هستند. اینها را در ادامه بیشتر توضیح خواهم داد.

همچنین نکاتی را در مورد مدت زمان ماندگاری بلاک شما و نحوه سریعتر رفع انسداد به اشتراک خواهم گذاشت!

هر چند وقت یک بار می توانم در اینستاگرام «لایک» و کامنت بگذارم؟
اینستاگرام محدودیت‌های روزانه فعالیت Engagement را در حساب شما قرار می‌دهد. این برای محافظت در برابر هرزنامه‌ها با استفاده از تاکتیک‌های رشد غیراخلاقی است.

برای هر حساب محدودیت خاصی وجود ندارد. اگر حساب شما جدیدتر باشد، احتمالاً محدودیت کمتری دارید.

در واقع، برای یک حساب کاربری کاملاً جدید، پیشنهاد می‌کنم تا زمانی که بیو، تصویر نمایه و چند پست خود را کامل نکنید، فعالیت خود را به شدت محدود کنید.

در اینجا برخی از محدودیت‌های تعامل روزانه معمول برای حساب‌های ایجاد شده آورده شده است:

1000 لایک در روز
400-500 نظر در روز
250 فالو/آنفالو در روز
طبق گزارشات، محدودیت های ساعتی نیز وجود دارد! باز هم محدودیت های کمتر برای حساب های جدیدتر.

30 تا 60 لایک در ساعت
30-60 نظر در ساعت
30 تا 60 فالو/آنفالو در ساعت
30-60 پیام در ساعت
از این محدودیت ها تجاوز کنید و در «تایم اوت» قرار می گیرید. برای مدتی، نمی توانید هیچ یک از این فعالیت ها را انجام دهید.

TBH، من در هر پلت فرم اجتماعی مشابهی می بینم. ثبات کلیدی است!

شاید هیجان زده باشید و بخواهید با اشتیاق وارد شوید.

نه چندان سریع، اسپارکی. سخت نگیر. آهسته و پیوسته مسابقه را میبرد.

چرا نمی توانم دوباره همان نظر اینستاگرام را ارسال کنم؟
اگر نمی‌دانید، ارسال‌کنندگان هرزنامه (و برخی از بازاریابان) از کامنت‌گذاری خودکار «ربات» برای جلب توجه به حساب‌های خود استفاده می‌کنند. این یک جنبه آزاردهنده است که باید با افزایش مخاطبان اینستاگرام، آن را تحمل کنیم و تبدیل به یک هدف جذاب تر و بیشتر شود.

اینستاگرام امیدوار است با مسدود کردن کامنت‌هایی که پست‌های شما را کپی می‌کنند، کامنت‌گذاری ربات‌ها را متوقف کند.

من و دوستان هنگام نوشتن "تبریک!" در حساب های شخصی خود متوجه این موضوع شده ایم. یا شبیه به بیش از یک نفر. کاملاً بی گناه است، اما IG آن را فقط به عنوان یک نظر تکراری می بیند - و آن را مسدود می کند.