اینستاگرام یکی از بهترین مکانها برای بازاریابی آنلاین برندتان بهطور واضح و زیبا، به دست آوردن یک فالوور وفادار، و ایجاد جامعهای است که از کسب و کار شما پشتیبانی میکند.
به همین دلیل امروز، من قصد دارم 3 مرحله استراتژیک را با شما به اشتراک بگذارم که به شما کمک می کند تا تعامل اینستاگرام را در سال 2022 و بعد از آن افزایش دهید.
3 راه برای افزایش بازدید اینستاگرام در سال 2022
1. به طور مداوم پست کنید
شاید قبلاً این را میلیونها بار شنیده باشید، اما اگر همه آن را میگویند، باید حقیقتی در آن وجود داشته باشد: اگر واقعاً میخواهید به چیزی برسید، ثبات کلید است.
و میتوانید مطمئن باشید که در بازاریابی رسانههای اجتماعی این مانند سایر موقعیتهای زندگی صدق میکند.
داشتن یک حضور مداوم در رسانه های اجتماعی یکی از راه های مطمئن است که از طریق آن می توانید از افزایش تعامل اینستاگرام خود اطمینان حاصل کنید.
حتی اگر این یک استراتژی بلندمدت باشد، ممکن است متوجه شوید که ممکن است یکی از مهمترین ارکان برای تقویت حضور شما در اینستاگرام باشد.
با این حال، این به این معنی نیست که وارد پلتفرم شوید و روز به روز تعداد بیپایانی پست اینستاگرام را برنامهریزی کنید.
وقتی نوبت به تعداد بهینه پست در روز یا بهترین زمان برای پست کردن در اینستاگرام میرسد،
آموزش اینستاگرام دو طرف را میبینید: برندها و کارشناسان رسانههای اجتماعی که پستهای بیشتر را توصیه میکنند و کسانی که کاملا برعکس را توصیه میکنند.
و این اتفاق می افتد زیرا در واقعیت هیچ رسید از پیش تعریف شده ای برای ارسال محتوا در اینستاگرام وجود ندارد. بستگی زیادی به نوع کسب و کار، مخاطبان آن، نوع محتوای ارائه شده و غیره دارد.
برای مثال، اگر نگاهی به استراتژی شبکههای اجتماعی نشنال جئوگرافیک بیندازیم، میبینیم که این برند به طور متوسط پنج پست در روز دارد. و یکی از موفق ترین برندها در شبکه های اجتماعی است.
در اینجا می توانید برنامه پست های نشنال جئوگرافیک را مشاهده کنید تا متوجه شوید که چگونه این برند تلاش می کند تا تعامل اینستاگرام را افزایش دهد.
با این وجود، برخی از برندها ممکن است در صورت اتخاذ استراتژی پست مشابه، موفقیت یکسانی در اینستاگرام نداشته باشند.
به همین دلیل است که آزمایش و تطبیق بسیار مهم است. از آنجا که در نهایت شما را به آن نقطه شیرین هدایت می کند، یافتن آن برای افزایش تعامل اینستاگرام ضروری است.
برای اینکه مطمئن شوید پستهای اینستاگرام شما ثابت هستند و زمانی که مخاطبان آنلاین هستند پست میشوند، باید تقویم محتوای اینستاگرام خود را در بازه زمانی حداقل دو تا چهار هفته قبل برنامهریزی کنید.
برای از دست دادن نگرانی و استرس ناشی از نگاه کردن به ساعت در هر ساعت و از دست ندادن زمانی که میخواهید پستهای اینستاگرام شما به صورت زنده پخش شود، میتوانید به راحتی از ابزار زمانبندی شبکههای اجتماعی استفاده کنید.
2. از چرخ فلک های اینستاگرام برای گفتن داستان های برند خود استفاده کنید
با توجه به مطالعه تعامل اینستاگرام ما، چرخ و فلک ها هسته اصلی تعامل اینستاگرام هستند و به طور کلی بهترین نوع محتوا هستند.
بنابراین، اگر مدتها فکر میکردید که چگونه تعامل در اینستاگرام را افزایش دهید و تا این حد از چرخ فلکهای اینستاگرام استفاده نکردهاید، ممکن است راهحل جادویی شما در اینجا باشد.
این گرافیک نشان دهنده میانگین تعداد لایک ها در اینستاگرام است.
البته، دلیل خوبی پشت این روند وجود دارد.
این اتفاق می افتد زیرا چرخ فلک های اینستاگرام نوع پستی هستند که داستان سرایی را به بهترین نحو منتقل می کنند، که این روزها برای تلاش های بازاریابی ضروری شده است.
امروزه مردم در مورد برندهایی که با آنها تعامل دارند، گزینشتر هستند. آنها دیگر مصرف کنندگان منفعل تبلیغات نیستند.
مخاطبان آنلاین برندها را به چالش میکشند تا روابط عاطفی با مشتریان خود ایجاد کنند و استراتژی محصولمحور خود را به رویکردی طرفدار محور تغییر دهند.
داستانهایی که ارزش افزوده یک برند را برای جامعه و ارزشهای برند نشان میدهند - این همان چیزی است که افراد را ضخیم میکند.
این یک چرخ فلک اینستاگرامی الهام بخش از Under Armour است.
و اگر هنوز در مورد اینکه چگونه چرخ فلک ها به شما در افزایش تعامل در اینستاگرام کمک می کند فروخته نشده اید، این رازی است که جن هرمان، کارشناس بازاریابی اینستاگرام برای ما فاش کرد، این است که چگونه الگوریتم اینستاگرام هنگام استفاده از چرخ و فلک های اینستاگرام به نفع شما عمل می کند.
اگر از یک پست چرخ فلک استفاده میکنید و یکی از دنبالکنندگان پست با تصویر اول را پشت سر میگذارد، اینستاگرام برای بار دوم همان پست را با عکس یا ویدیوی دوم از چرخ فلک به او نشان میدهد. این به شما فرصت های دو برابری می دهد.
3. از هشتگ های مرتبط اینستاگرام استفاده کنید
از آنجایی که هشتگهای اینستاگرام همچنان مورد توجه بازاریابان دیجیتال هستند، یک مقاله مناسب در مورد چگونگی افزایش تعامل اینستاگرام بدون ذکر آنها کامل نخواهد بود.
دلیل استفاده مردم از هشتگ در پست های اینستاگرام این است که می خواهند دسترسی خود را افزایش دهند.
دسترسی بیشتر به تعامل بیشتر ترجمه می شود، که هدف نهایی است، معمولاً هم برای حساب شخصی و هم برای حساب تجاری nts.
در مورد بهترین استراتژی برای استفاده از هشتگ های اینستاگرام - احتمالاً تا به حال حدس زده اید - هیچ کدام وجود ندارد.
با این حال، اگر میخواهید به مخاطب هدفمندتری دست پیدا کنید، به احتمال زیاد به برند شما علاقه نشان میدهد و به پیامهای شما مرتبط است، باید آزمایش کنید که هشتگهای خاص صنعت چگونه برای شما کار میکنند.
همچنین، برای اطمینان از استفاده از هشتگ های مناسب در تلاش خود برای افزایش تعامل اینستاگرام، باید هر چند وقت یک بار نگاهی به رقبای خود بیندازید.
یک تحلیل رقابتی در اینستاگرام انجام دهید تا ببینید رقبای شما از چند هشتگ استفاده می کنند. آن هشتگ ها کدامند و مارک های دیگر آنها را در کجا قرار می دهند - در کپشن ها یا نظرات؟
به نظر می رسد کدام ترکیب بهتر است؟
با انجام تحقیقات خود بهترین استراتژی را تا کنون به عنوان نقطه شروع خواهید داشت. پس از آن، شما فقط باید تست کنید و ببینید چه چیزی می تواند بهبود یابد.
در اینجا نمونه ای از نحوه استفاده Spotify از هشتگ های مارک در اینستاگرام برای افزایش آگاهی از برند خود آورده شده است.
ایجاد یک هشتگ برند نیز ایده خوبی است و این یک روش رایج است که برندهای معروف دنیا معمولاً برای کمپین های مختلف از آن استفاده می کنند.
به عنوان مثال، Spotify هشتگ #SpotifyWrapped خود را برای کمپین پایان سال خود ایجاد کرده است.
چیزی که هنگام ایجاد یک هشتگ برند برای اینستاگرام باید در نظر داشته باشید این است که باید کوتاه، جذاب و به راحتی قابل یادآوری باشد.
همراه با یک مفهوم خوب، این تاکتیک ها می توانند محبوبیت برند شما را افزایش داده و به شما در افزایش تعامل اینستاگرام کمک کنند.